مهم‌ترین حوادث و حریق‌های اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته+عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مصدومیت شش نفر در مهم‌ترین حوادث و حریق‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه تصادف دو خودرو در جاده انرژی اتمی اصفهان، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه روز گذشته (یکشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی افزود: در این حادثه سه نفر در داخل خودروها محبوس شده بودند که با اجرای یک عملیات تخصصی با کمترین آسیب نجات یافتند و و تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه آتش نشانان از ایستگاه‌های پنج و ۲۳ به محل این حادثه اعزام شدند، ادامه داد: تعیین علت حادثه بر عهده عوامل راهور و گزارش حال مصدومین بر عهده عوامل اورژانس است.

وی در خصوص گزارش حریق در طبقه اول منزل مسکونی دوطبقه خالی از سکنه، گفت: این حادثه در ساعت ۲۲ و هشت دقیقه شب گذشته (یکشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

کاوه آهنگران اضافه کرد: حریق مذکور که آشپزخانه منزل را در بر گرفته بود توسط اکیپ اعزامی مهار و رفع خطر گردید.

وی با اشاره به اعزام آتش نشانان از ایستگاه شش به محل این حادثه، تصریح کرد: نصب کلید R.C.C.B یا محافظ جان در کنتور برق منازل می‌تواند از وقوع چنین حریق‌هایی تا اندازه زیادی جلوگیری کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه سقوط خودرو پراید در کانال آب در کمربندی شرق اصفهان اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۰ و شش دقیقه شب گذشته (یکشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه خودرو پراید دارای سه سرنشین (شامل دو نفر آقا و یک نفر خانم) بود، تصریح کرد: با اقدام سریع آتش نشانان هر سه نفر سرنشین سالم از آب خارج شدند و حال عمومیشان مساعد گزارش شده است.

کاوه آهنگران اضافه کرد: برای پوشش امدادی این حادثه اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۵ به همراه مسئول اکیپ غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 441597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.