روزنامه‌های ورزشی ۱۰ شهریور؛ وزیر استراماچونی را می‌خواهد

برخی منابع خبری در ایتالیا مدعی شده‌اند که وزیر ورزش ایران با بازگشت استراماچونی به استقلال موافقت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۰ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پنج‌شنبه شب پایان همکاری فرهاد و استقلال؟ " مدعی شد توافق استقلال و فرهاد مجیدی یک صلح چهار روزه بیشتر نیست و فرهاد مجیدی استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی نخواهد کرد.

"گل" با عنوان"لک، پهلوان، آقایی و سرلک امروز پرسپولیس می‌شوند" مدعی شد امروز پرسپولیس از خریدهای جدید خود برای فصل آینده رونمایی خواهد کرد، این روزنامه همچنین ادعا می‌کند که با پیوستن احتمالی آل کثیر به پرسپولیس اوساگونا از این تیم جدا شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استرا نه، نام مجیدی به عنوان سرمربی ارسال شد" بر خلاف روزنامه خبر ورزشی مدعی شد مدیران استقلال روی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی خود در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری نیز حسابی می‌کنند و در این مقطع قرار نیست استراماچونی به جایگاه سابق خود برگردد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "مربیانی کوچک برای نیمکت‌های بزرگ" به بررسی رفتارهای عجیب فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی بعد از مسابقه دربی پرداخت، جایی که سرمربی استقلال در اینستاگرام پیام استعفا نوشت و خبر مذاکره گل محمدی با سپاهان به اوج خود رسید.

"ایران ورزشی" با عنوان"همه کاره" به سرمربیگری مهدی رحمتی در شهر خودرو پرداخت، کسی که به عنوان دروازبان دوم استقلال راهی مشهد شد و خیلی زود سکان هدایت این تیم را به عهده گرفت.

"شوت" با عنوان "وزیر ورزش استراماچونی را می‌خواهد" به ادعای خبرنگار ایتالیایی در خصوص بازگشت استراما پرداخت، ادعایی که به ظاهر موجب شده است مذاکرات دو طرف در ایتالیا ادامه پیدا کند.

کد خبر 441587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.