نمایندگان مجلس از تشکیل بخشداری بهارستان حمایت نکردند

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان گفت: اگر پنج نماینده اصفهان در مجلس قبل از طرح تشکیل بخشداری بهارستان حمایت کرده بودند قطعا مصوب می‌شد اما یکی از نمایندگان مخالف این موضوع بود.

نبی‌الله مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شهر بهارستان در شهرستان اصفهان از چند سال پیش پیگیر بود تا در تقسیمات کشوری جدید به بخش تبدیل شود، اظهار کرد: بهارستان شهری با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نه تنها استحقاق تشکیل بخشداری بلکه ظرفیت لازم را برای مستقر شدن فرمانداری دارد اما این امر تاکنون به نتیجه نرسیده است درحالی که می‌بینیم شهرستان‌هایی با ۳۰ هزار نفر جمعیت دارای فرمانداری هستند.

وی افزود: در دوره قبل مجلس شورای اسلامی اقدامات اساسی در این خصوص دنبال شد و معاون تقسیمات کشوری نیز در شهریورماه با تشکیل بخشداری بهارستان موافقت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان با بیان اینکه بهارستان با روستاها و مناطق اطراف خود مانند کیچی و قلعه‌شور قابلیت تشکیل بخشداری را دارد، تصریح کرد: اگر پنج نماینده اصفهان در مجلس از این طرح حمایت کرده بودند قطعاً تشکیل بخشداری بهارستان مصوب می‌شد اما یکی از نمایندگان مخالف این موضوع بود و در نتیجه پیگیری‌ها بی‌ثمر ماند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان دوران دولت فعلی پرونده تقسیمات کشوری بسته شده و بهارستان دیگر امیدی به تشکیل بخشداری در آینده نزدیک ندارد.

مؤمنی اضافه کرد: تقریباً هیچ سازمان یا دستگاه خدمت‌رسانی در بهارستان وجود ندارد و شهروندان ناچار هستند برای انجام کارهای اداری خود به اصفهان رفت و  آمد کنند.

کد خبر 441583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.