نصب دوربین ثبت تخلفات در ۳۳ نقطه شهر مشهد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: دوربین ثبت تخلفات رانندگی در ۳۳ محل همزمان با اجرای پروژه حق تقدم در تقاطع‌های فرماندهی نصب شد.

به گزارش ایمنا، هادی عطار زاده طوسی اظهار کرد: هدف از نصب دوربین‌ها، کنترل عبور وسایل نقلیه از چراغ قرمز و رعایت حق تقدم عابر پیاده روی خط ایست است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تقاطع بعثت -ابوذر و بعثت -رضا و بعثت-ملاصدرا و بعثت-منتظری پروژه آغاز به کار شده است، افزود: در مرحله بعد در میدان فلسطین، بلوار آموزگار، امامت معلم-استقلال انجام خواهد شد و تا پایان شهریورماه پروژه به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: مطالعه طرح اجرایی جایگزینی دوچرخه، اسکوتر و موتور برقی به جای موتورهای بنزینی برای کاهش بار ترافیکی در حال انجام است.

وی با اشاره به مطالعه طرح اجرایی واگذاری و جایگزینی دوچرخه، اسکوتر و موتور برقی به جای موتورهای بنزینی، گفت: در این پژوهش یافتن راهکارهای مناسب برای جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی، دوچرخه برقی و اسکوتر و دوچرخه معمولی با موتور سیکلت‌های بنزینی جهت ارائه به شهروندان مورد نظر است.

عطارزاده طوسی افزود: این طرح توسط معاونت مطالعات، برنامه ریزی و بازرسی سازمان ترافیک و همکاری دانشگاه فردوسی مشهد در حال انجام بوده که زمان پیش بینی شده برای تهیه آن شش ماه است.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای چنین طرح‌ها و پروژه‌ها در سطح شهر مشهد بتوانیم شاهد کاهش ترافیک و مشکلات شهروندان باشیم.

کد خبر 441573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.