تسهیل نظارت بر عملکرد نیروهای رفع تخلفات شهری اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: نظارت بر عملکرد و رفتار نیروهای این اداره کل با کددار کردن آنها تسهیل می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر نیروهای رفع تخلفات شهری اصفهان دارای کد شناسایی شده‌اند تا شهروندان در صورت رضایت یا نارضایتی از نحوه عملکرد آنها بتوانند موارد را به مراجع نظارتی اعلام کنند.

وی افزود: برای کارکنان این اداره پرونده شخصی تشکیل شده تا بر اساس ۲۱ شاخص در بخش‌های مختلف از جمله نوع برخورد با شهروندان، میزان مأموریت و عملکرد به صورت روزانه و ماهانه مورد ارزیابی قرار گیرند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان با اعلام کدهای نیروهای رفع تخلفات شهری می‌توانند نظر خود نسبت به عملکرد آنها را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند، تصریح کرد: نتیجه گزارش ناظران و تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ یکی از ملاک‌های مهم برای ارزیابی کارمندان است.

محمدحسینی ادامه داد: به مأموران خاطی پس از حضور ناظران در محل مأموریت و تحقیق در مورد نوع عملکرد آنان تذکر داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: رفتار کارکنان رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان باید در برخورد با خاطیان بیانگر فرهنگ عمیق مردم اصفهان باشد، زیرا نگاه‌های زیادی رفتار آنان را بررسی می‌کند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بخش سلامت روانی نیز برای مأموران پرونده سلامت تشکیل شده تا در صورت نیاز جلسات مشاوره برای تصحیح نحوه برخورد این افراد برگزار شود، افزود: این کارکنان در خط مقدم و رکن مهم اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری هستند؛ از این رو سعی شده با برگزاری کلاس‌های آموزشی و گفت‌وگو با برخی کارمندان، تغییرات رفتاری را برای هرچه بهتر کردن عملکرد آنان در خصوص رفع تخلفات شهری اعمال کنیم.

محمدحسینی گفت: حدود ۶۰۰ نفر نیرو در این اداره کل مشغول فعالیت هستند که عملکرد آنها به صورت روزانه بررسی و نظارت می‌شود.

وی با بیان اینکه در مناطق و بخش‌های مختلف این اداره، ناظران و بازرسانی به صورت محسوس و نامحسوس نوع فعالیت این افراد را رصد می‌کنند، اظهارکرد: استخدام تمام نیروها با شرکت شهر و کار است، آنان از مزایای بیمه تکمیلی و سایر مزایای شغلی برخوردار شده‌اند که این مسئله سبب ایجاد انگیزه برای این کارکنان شده تا با یاری آنان بتوانیم به اهداف این اداره کل دست پیدا کنیم.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک اکیپ‌های اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری به تجهیزات ایمنی مجهز می‌شوند تا در هنگام وقوع حوادث قادر به انجام اقدامات اولیه تا رسیدن نیروهای آتش نشانی باشند.

کد خبر 441566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.