سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولیدات امسال رکورد زد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: رکورد میزان تولیدات مصالح، آسفالت، بتن و قطعات بتنی این سازمان در سال جاری شکسته شده است.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در زمینه تولید مصالح در پنج ماه نخست سال گذشته در بخش استخراج سنگ لاشه ۲۷۱ هزار و ۳۶۴ تن تولید شده که در پنج ماهه نخست سال جاری این رقم به ۵۱۲ هزار و ۸۹ تن رسیده و رشد ۸۹ درصدی داشته است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: در بخش مصالح، تولید پنج ماهه ابتدای سال گذشته ۳۴۴ هزار و ۹۱۳ تن بود که در مدت مشابه امسال به ۵۸۷ هزار و ۴۹۷ تن افزایش یافته و ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی اظهار کرد: میزان آسفالت تولید شده در سازمان عمران شهرداری طی پنج ماهه نخست سال ۹۸، ۶۲ هزار و ۶۸۰ تن بوده که در پنج ماهه نخست امسال به عدد ۶۶ هزار و ۳۵۳ تن رسیده و رشد شش درصدی را در این بخش داشته‌ایم.

طرفه‌تابان گفت: میزان بتن تولید شده در سازمان عمران شهرداری در پنج ماهه نخست سال گذشته ۷۹ هزار و ۶۱۱ تن بوده است و در مدت مشابه امسال ۹۵ هزار و ۷۲۳ تن بوده که ۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: قطعات بتنی تولید شده سازمان عمران در پنج ماهه نخست سال گذشته ۵۵ هزار و ۱۳۴ قطعه بود که در پنج ماهه نخست امسال این میزان به ۸۸ هزار و ۵۵۹ قطعه افزایش یافته و رشد ۶۱ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 441565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.