بکارگیری ۱۲۰۰ نیرو در بارش‌های پیش روی مشهد

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به آماده باش اعلام شده به تمامی مناطق و سازمان‌ها، گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه آب گرفتگی احتمالی در سطح شهر ۳۰ دستگاه تانکر جمع آوری آب‌های سطحی به حالت آماده باش در آمده است.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعداد ۱۲۰۰ نیروی کارگری به جهت پاک‌سازی مسیرها در سطح شهر مشهد مستقر شده‌اند.

وی افزود: پیرو اطلاعیه سازمان هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر پیش‌بینی بارندگی رگباری، تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آب افتادگی در سطح شهر به کار می‌بندیم.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری مراسم ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین حضور عزاداران اباعبدالله الحسین در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، گفت: روز گذشته و امروز چهار دستگاه تانکر تأمین آب وضو و یک دستگاه وضوخانه سیار بنا بر اعلام نیاز در میدان شهدا جانمایی شد.

وی با اشاره به پاکسازی و شست و شوی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰۰ نیروی کارگری همراه با چهار دستگاه ماشین آلات جاروب و هشت دستگاه ماشین زباله به نظافت و پاکسازی معابر منتهی به حرم مطهر، مناطق ثامن، هشت، دو و سه پرداختند.

کد خبر 441563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.