تشکیل گشت‌های مقابله با نخاله‌ریزی در آبادان/تولید۱۰ هزار تن آسفالت در بیرجند

در این بسته خبری از وقوع ۱۶ مورد حادثه طی یک شبانه روز گذشته در قزوین تا آماده سازی بلوارها ، میادین و فضاهای سبز سطح خرمشهر و انجام طرح ویژه نگهداشت شهری در خرم آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

وقوع ۱۶ مورد حادثه در شبانه روز گذشته در قزوین

قدیر موسی‌خانی، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته ۱۶ حادثه حریق، انفجار، واژگونی خودرو و غرق‌شدگی در قزوین رخ داده است که مأموران آتش نشانی به نجات مصدومان شتافتند.

درجه بندی ۲۱ هزار و ۲۹۸ دهیاری در کشور

سید مجتبی شفیعی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: درجه بندی ۲۱ هزار و ۲۹۸ دهیاری توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در زمان دولت یازدهم و دوازدهم ثبت شده است.

افتتاح هشت طرح عمرانی و فرهنگی در املش

همزمان با هفته دولت هشت طرح عمرانی و فرهنگی شهرداری املش افتتاح شد.

اجرای ۱۳۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری در شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: در راستای انجام عملیات اجرایی شهر الکترونیک فراخوان اجرای ۱۳۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری در دست اقدام است.

تولید بالغ بر ۱۰ هزار تن آسفالت از ابتدای سال ۹۹

شهرداری بیرجند از ابتدای سال ۹۹ و با تولید ۱۰ هزار تن آسفالت، زیرسازی، روکش و آسفالت معابر سطح شهر از قبیل کوچه‌های ولیعصر و بلال در مهرشهر، بلوار غدیر، خیابان مطهری، خیابان طالقانی، چهار راه‌های اصلی شهر، میدان آیت الله عبادی، میدان آزادی و همچنین لکه گیری و آسفالت نوارهای حفاری را انجام داده است.

آماده سازی بلوارها، میادین و فضاهای سبز سطح خرمشهر

با توجه به اهمیت فضاهای سبز به ویژه گل‌ها در زیباسازی سیما و منظر شهری، افزایش روحیه و نشاط شهروندان و بهبود کیفیت زندگی در شهر، سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر بلوارهای اصلی، تمامی میادین، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر را آماده برای کاشت گُل و فرش‌های گل کرد.

راه اندازی گشت‌های ویژه شهرداری آبادان برای مقابله با نخاله ریزی
سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان با هدف شناسایی نقاط دارای انباشت نخاله و رصد افراد و خودروهای نخاله ریز و متخلف اقدام به راه اندازی گشت‌های ویژه کرده است.

کار تیمی، لازمه اجرای صحیح برنامه‌های مدیریت شهری ساری

عباس رجبی، شهردار ساری کار تیمی در پیشبرد امور را لازمه اجرای صحیح برنامه‌های مدیریت شهری دانست و گفت: برای پیشبرد امور به کار تیمی و خرد جمعی اعتقاد دارم و از زحمات همه مدیران مجموعه همکاران و شهرداری ساری قدردانی می‌کنم.

انجام طرح ویژه نگهداشت شهری در خرم آباد

طرح ویژه نگهداشت شهری مناطق سه‌گانه شهرداری خرم‌آباد شامل تعمیر و بازسازی مخازن مکانیزه در محل، نظافت و پاکسازی و تخلیه جداول، جمع آوری ضایعات شاخه و سرشاخه، نظافت و پاکسازی و کف تراشی مخازن مکانیزه، شستشوی مکانیزه مخازن ذخیره موقت پسماند، نظافت و پاکسازی و لایروبی جداول و انهار روباز و… در حال انجام است.


 

کد خبر 441550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.