غرق شدن شهروند افغان در زاینده‌رود

مسئول ایستگاه آتش نشانی باغبادران گفت: دختر جوان ۲۶ ساله افغانستانی بر اثر غرق شدن در رودخانه زاینده‌رود جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسماعیلی اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز در پی تماس تلفنی با مرکز ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران خبری مبنی بر غرق شدن یک دختر جوان در محدوده روستای چم نور از توابع بخش باغبهادران دریافت شد.

وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران در ایام تابستان، با هماهنگی‌های لازم این تیم در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند.

مسئول ایستگاه آتش نشانی باغبادران تصریح کرد: قبل از حضور تیم غواصی ساکنان محلی حاضر در محل حادثه، پیکر این دختر ۲۶ ساله که از اتباع افغانستان بوده را از آب خارج کرده و به نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل داده بودند، اما با وجود انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای اورژانس این دختر جوان به دلیل از دست دادن علائم حیاتی جان خود را از دست داد.

اسماعیلی عنوان کرد: هنگامی که این دختر جوان دچار غرق شدگی می‌شود، برادر وی با دیدن این صحنه سریعاً وارد رودخانه می‌شود که تاکنون اطلاع دقیقی از وضعیت وی در دست نبوده و تیم امداد و نجات در حال جستجو برای پیدا کردن این پسر جوان هستند.

وی عنوان کرد: از شهروندان و گردشگران می‌خواهیم هرگز در رودخانه زاینده رود شنا نکنند، با توجه به توپوگرافی منطقه و وجود گرداب‌های مختلف در مسیر رودخانه خطرات زیادی به همراه داشته و احتمال غرق شدن افراد وجود دارد.

کد خبر 441544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.