آخرین آمار ابتلا به کرونای اصفهان در ۹ شهریورماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام ابتلاء و بستری ۱۴۰ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی ۸۷ بیمار با بهبود وضعیت جسمانی ترخیص شدند.

آرش نجیمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۴۰ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۴۲ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند هزار و ۳۸ نفر است که از این تعداد ۱۸۶ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر بیمار فوتی مشکوک به کرونا ویروس و هفت نفر فوتی مثبت قطعی به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته‌ایم.

کد خبر 441535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    2 1
    مسئولان آمار دقیق به مردم اعلام کنند - عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط جمع کثیری از مردم کاملا مشهود است زیرا از عمق فاجعه کرونا هنوز که هنوز است بی خبر هستند ، باید مکررا هزینه های زیاد درمان ، مصیبتهای ناشی از فوت هر عضو خانواده ، ضرر و زیان ناشی از بیماری کرونا مانند عدم امکان انجام امور شغلی بمدت طولانی را به مردم گوشزد کرد . در غیر اینصورت شاهد بدتر شدن وضع فعلی خواهیم بود .
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    2 1
    من هر روز آمار اصفهان رو چک میکنم، این آمار بستری ها اصلا با آمار ابتلا همخوانی نداره، امروز حدود ۶۰ نفر به بستری ها اضافه شده اونوقت تعداد بستری با دیروز یکیه، درست باشه یعنی روزی ۵۰، ۶۰ نفر دارن تو اصفهان فوت میکنن
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      2 1
      دقیقا همینطوره من هم این موضوع را متوجه شده بودم
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    ناقیلین کرونا رابستری کنید