۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
باند سرقت مرد دو همسری منهدم شد

مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ یک باند خانوادگی سرقت را که در آن مردی به همراه دو همسر و خواهرش اقدام به سرقت از طلافروشی‌ها می‌کردند، منهدم کردند.

به گزارش ایمنا، مدتی پیش پرونده‌ای با موضوع سرقت از طلافروشی به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در جریان رسیدگی به آن مشخص شد، دو یا سه نفر وارد طلافروشی شده و با اعلام اینکه که قصد خرید طلا دارند، چندین قطعه طلا را از طلافروش دریافت کرده و با شلوغ کردن فضا در فرصتی مناسب از غفلت فروشنده سو استفاده کرده و اقدام به سرقت چند تکه طلا کرده و از مغازه خارج می‌شدند.

تحقیقات مأموران در این زمینه انجام شد تا اینکه آنان به سرنخ‌هایی در این خصوص رسیده و با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی اعضای این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند، با دستگیری این افراد، آنان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن مشخص شد اعضای این باند با یکدیگر فامیل بوده و تا کنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال طلا را به همین شیوه از طلافروشی‌ها سرقت کرده‌اند.

در بررسی‌های بعدی مأموران مشخص شد که اعضای این باند شامل یک مرد به عنوان سرکرده، دو همسرش و خواهر وی است، همچنین بررسی سوابق متهمان نشان داد که دو همسر مرد دستگیر شده نیز، پیش از این به اتهام سرقت دستگیر شده اند؛ به طوری که همسر جوان‌تر سرکرده باند حدود چهار سال در زندان بوده و اخیراً پس از پایان محکومیت از زندان آزاد شده است.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تائید این خبر اعلام کرد که برای متهمان دستگیر شده پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا و پس از آن نیز با حکم قاضی راهی زندان شده‌اند.

کد خبر 441533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.