جوی آرام و پایدار در اصفهان حاکم است/ احتمال بارندگی از سه‌شنبه

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی آرام و پایدار در بسیاری از مناطق این استان تا روز سه شنبه حاکم است.

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار روی استان اصفهان در دو روز آینده است از این رو آسمان بسیاری از مناطق در ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به احتمال ناپایداری جو از بعد از ظهر روز سه شنبه و افزایش ابر در برخی مناطق استان، افزود: بارش پراکنده و خفیف در مناطق غربی استان اصفهان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان اضافه کرد: در این بازه کاشان با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و فریدونشهر با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 441529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.