مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز حتی در روزهای تعطیل

شهردار پردیس گفت: در راستای حفظ و حراست از بیت المال و به منظور احیای اقتدار مجموعه شهرداری پردیس، تقویت واحد نظارت و کنترل را در تعطیلات پیش رو در دستور کار خود قرار دادیم.

به گزارش ایمنا، مرتضی همتی اظهار کرد: چند مورد ساخت و ساز غیرمجاز، در روز تاسوعای حسینی در مناطق سیاه سنگ و واصفجان توسط کارکنان واحد نظارت و کنترل شهرداری تخریب شد.

وی با بیان اینکه تعطیلات پی در پی فرصتی برای ساخت و ساز غیر مجاز افراد سودجو است، عنوان کرد: تقویت واحد کنترل و نظارت شهرداری پردیس با هدف ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز و جلب اعتماد از دست رفته به این دستگاه خدمات رسان در روزهای تعطیل در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار پردیس گفت: پلیس ساختمان شهرداری پردیس با بهره گیری از شاخصه‌های سلامت در رفتار، اجرای امور در زمان مناسب، برخورد قاطع با ساخت و ساز و نظارت دقیق مانعی جدی در مقابل ساخت و ساز افراد سود جو و متخلف است.

همتی با اشاره به مشکلات پیش رو، تصریح کرد: نزدیک شدن به زمان انتخابات، اتفاقات ناخوشایند اخیر در شهرداری و شورا، تأثیر منفی و قابل توجه شیوع ویروس کرونا بر همه جنبه‌های اقتصادی از جمله اقتصاد شهری، وارد آمدن لطمه به جایگاه و منزلت شهرداری، کاهش اعتماد عمومی، اقتدار از دست رفته و مدت کوتاه یکساله تا پایان فعالیت شورای اسلامی شهر را در وضعیت حساسی قرار داده است.

وی ادامه داد: تنها راه برون رفت از شرایط موجود تلاش مضاعف کارکنان برای خدمت رسانی به شهروندان است.

منبع: ایرنا

کد خبر 441493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.