بیس‌ریزی معابر ناحیه قلعه/ استقلال فردیس بدون زیرساخت

در این بسته خبری از بازدید از پروژه لاین کندروی کمربندی خرمشهر تا افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی در چالوس و ارائه طرح جامع آبشار و پارک جنگلی یاسوج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

شناسایی ۳۱ شهرستان محروم در دولت دوازدهم

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به شناسایی ۳۱ شهرستان محروم در دولت دوازدهم، گفت: طرح‌های اشتغال‌زا و محرک توسعه با برنامه‌ریزی دولت و وزارت کشور در این شهرستان‌ها به اجرا درمی‌آید.

شهرستان فردیس بدون هیچ زیرساختی مستقل شد

داوود وحیدی، عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه این شهرستان بدون هیچ زیرساختی مستقل شد، گفت: دولت برای استقلال این شهرستان هیچ اقدامی نکرده است و این مهم موجب افزایش فشار روی مدیریت شهری شده است.

ارائه طرح جامع آبشار و پارک جنگلی یاسوج

این طرح به مساحت ۲۱۰ هکتار شامل مسیرهای دسترسی فضاهای اقامتی، تفریحی، خدماتی و تجاری، تله سیژ، ایستگاه تله کابین، هتل، ادیتوریوم، پیست دوچرخه سواری و پارکینگ‌های متعدد است که به زودی در کارگروه گردشگری استان ارائه می‌شود.

آغاز عملیات بیس ریزی معابر ناحیه شهری قلعه

لیلا مهرمند، شهردار قلعه از آغاز عملیات بیس ریزی معابر ناحیه شهری قلعه خبر داد و گفت: شاداب سازی فضای شهری، پاکسازی محلات، جدول گذاری و بهسازی معابر و کوچه‌های ناحیه منفصل شهری قلعه از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر برای اعمال تغییرات مناسب در این ناحیه است.

بازدید از پروژه لاین کندروی کمربندی خرمشهر

ناصر حاج محمدی شهردار رشت به همراه محمد حسن عاقل منش عضو محترم شورای اسلامی شهر و تنی چند از مدیران شهرداری از اجرای پروژه لاین کندروی کمربندی خرمشهر بازدید کردند.

اعمال محدودیت در آرامستان شهرکرد

سید اکبر نوربخش رضایی، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به اعمال محدودیت در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد در روز تاسوعا و عاشورای حسینی شهروندان برای زیارت اهل قبور به آرامستان مراجعه نکنند.

طرح جامع باغ بادران نیازمند بازبینی است

ایوب درویشی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه طرح جامع شهر باغ بادران نیازمند بازبینی است، گفت: چنانچه مشاور طرحی را تهیه کند که آشنایی لازم با منطقه‌ای را نداشته باشد نمی‌تواند طرح جامع خوبی را تهیه کند.

افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی در چالوس

جعفر ردایی، شهردار چالوس گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر چالوس، تعامل شهروندان و تلاش پرسنل شهرداری ۱۰ پروژه عمرانی در ۴ هفته شهریورماه ۹۹ افتتاح و بازگشایی خواهد شد.

بهره برداری از طرح آب‌نما و بلوار شهید سلیمانی در اریسمان

طرح آب‌نما و بلوار شهید سلیمانی در روستای اریسمان بخش باد رود با حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع و به طول ۴۳۰ متر افتتاح شد.

کد خبر 441452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.