هدفمان صعود به جمع هشت تیم بود

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: تشکر ویژه دارم از مدیرعامل باشگاه که تیم را حمایت می کند و در یزد بهترین اردو و هتل را برای ما فراهم کرد تا بازیکنان بدون فکر به حواشی بازی کنند. با این مدیرعامل صحبت کردم قرار شده حقوق عقب مانده و پاداش بازیکنان را طی روز های آینده به آن ها بدهیم.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه صعود تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد به جمع هشت تیم برتر، اظهار کرد: برای دور دوم بازیکنانی که به کرونا مبتلا شده بودند بازگشتند و کمک کردند مخصوصاً دروازه بان، اما از نظر بدنی مشکلاتی داشتند. با توجه به بازی‌های دور رفت و آشنایی بازیکنان با شرایط و جو لیگ در دور برگشت راحت تر بازی کردیم.

وی ادامه داد: در مرحله دوم بازی نخست را پیروز شدیم، مسابقه دوم با قهرمان دور قبل و بهترین تیم ساحلی ایران بود که نتیجه را واگذار کردیم. صعود و سقوط ما به بازی سوم بستگی داشت که بچه‌ها در این دیدار عالی بازی کردند، روی سه حرکت تاکتیکی به گل رسیدیم و با پیروزی به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه یکی از اهدافمان صعود به جمع هشت تیم برتر بود که به آن دست یافتیم، خاطر نشان کرد: توانستیم با تلاش بچه‌ها به جمع هشت تیم صعود کنیم که امیدوارم در جمع چهار تیم برتر هم قرار بگیریم.

نادری در خصوص ادامه لیگ برتر فوتبال ساحلی، تصریح کرد: به ما گفتند که قرعه کشی ۱۰ شهریور ماه انجام می‌شود و احتمال دارد ادامه مسابقات از ۱۷ یا ۲۰ شهریور ماه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در یزد به معنای یک تیم واقعی بودیم، گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که دلسوزانه کار کردند، یک دل بودیم دست به دست هم دادیم تا صعود کنیم. تشکر ویژه دارم از مدیرعامل باشگاه که تیم را حمایت می‌کند و در یزد بهترین اردو و هتل را برای ما فراهم کرد تا بازیکنان بدون فکر به حواشی بازی کنند. با این مدیرعامل صحبت کردم قرار شده حقوق عقب مانده و پاداش بازیکنان را طی روزهای آینده به آنها بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد افزود: فوتبال اصفهان پتانسیل زیادی دارد و قصد من قهرمانی این شهر در چند ساله آینده است، تنها مسئولین باید زیرساخت‌ها را فراهم کنند تا فوتبال ساحلی اصفهان را به جایگاه اصلی خود باز گردانیم.

کد خبر 441442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.