اهدای خون توسط تاکسیرانان قزوینی در تاسوعای حسینی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از نذر اهدای خون تعدادی از کارکنان این سازمان و تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی در تاسوعای حسینی خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تاسوعای حسینی، جمعی از کارکنان و تاکسیرانان ناوگان سازمان تاکسیرانی با حضور در سازمان انتقال خون، نذر اهدای خون به جا آوردند.

وی ادامه داد: تاکسیرانان در میان مشاغل گوناگون بیشترین ارتباط چهره به چهره را با شهروندان دارند و به عنوان سفیران فرهنگی شهر محسوب می‌شوند با این حرکت فرهنگی ارادت خود به سید و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان را به نمایش درآوردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تاکید کرد: با توجه به اینکه مسئله اهدای خون یک ضرورت اجتماعی است، نذر اهدای خون در ایام محرم می‌تواند اقدام فرهنگی بسیار خوبی برای تأمین نیازهای خونی شهر باشد، زیرا فرد اهدا کننده، با اهدای خون خود هم جان یک نفر را نجات می‌دهد و هم خون خود را نذر امام حسین (ع) می‌کند.

عرشیان یادآور شد: گر چه نیاز به خون در برخی بیماران مانند مبتلایان تالاسمی یک نیاز دائم و مستمر است، اما بیماران بسیاری، مانند افراد تصادفی به خون احتیاج پیدا می‌کنند که نباید آنها را فراموش کرد. امید است شهروندان هم با اقتدا به این حرکت فرهنگی تاکسیرانان خدوم و زحمتکش در ایام سوگواری برای نذر اهدای خون به نیت سید و سالار شهیدان در پایگاه‌های انتقال خون حاضر شوند.

کد خبر 441434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.