بازیگران مختارنامه و شب دهم به چهل‌تیکه‌ می‌روند

جعفردهقان و پرویز فلاحی پور بازیگران سریال‌های «مختارنامه» و «شب دهم» به برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» خواهند آمد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی چهل تیکه؛ جعفردهقان بازیگر نقش «مصعب بن زبیر» در سریال «مختارنامه» و پرویز فلاحی پور بازیگر نقش «یاور» در سریال «شب دهم» شنبه و یکشنبه ۸ و ۹ شهریور مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی مهمان برنامه تلویزیونی چهل تیکه خواهند بود.

سریال «مختارنامه» از سریال‌های به یادماندنی درباره قیام مختار ثقفی بر ضد قاتلان امام حسین (ع) است. همچنین «شب دهم» مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی حسن فتحی است که در سال ۱۳۸۰ ساخته شد و از جمله سریال‌هایی است که با مضمون ایام محرم مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت.

در شب‌های دیگر پخش این برنامه در روز دوشنبه ۱۰ شهریورماه جمشید گرگین، سه شنبه ۱۱ شهریورماه حسین معلومی، چهارشنبه ۱۲ شهریورماه اکبر رحمتی، پنج شنبه ۱۳ شهریورماه بهروز بقایی بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون به برنامه چهل تیکه خواهند آمد. در روز جمعه آخرین روز از پخش برنامه «چهل تیکه»، عذرا وکیلی گوینده و تهیه کننده رادیو مهمان چهل تیکه خواهد بود. برنامه «سلام کوچولو» از معروف ترین برنامه‌هایی است که وکیلی اجرای آن را بر عهده داشته است.

برنامه تلویزیونی چهل‌تیکه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از روز شنبه تا جمعه در ساعت ۲۳ شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

کد خبر 441431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.