بکارگیری بیش از ۱۵۰۰ پاکبان در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از تمهیدات پیش بینی شده همانند سال‌های گذشته و ایجاد امکاناتی به جهت رفاه حال زائران و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر مشهد و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر خبر داد.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین حضور عزاداران اباعبدالله الحسین در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، چهار دستگاه تانکر تأمین آب وضو و یک دستگاه وضوخانه سیار بنا بر اعلام نیاز در میدان شهدا جانمایی شده است.

وی با اشاره به پاکسازی و شستشوی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر از شب گذشته گفت: بیش از ۱۵۰۰ نیروی کارگری همراه با چهار دستگاه ماشین آلات جاروب و هشت دستگاه ماشین زباله به نظافت و پاکسازی معابر منتهی به حرم مطهر، مناطق ثامن، هشت، دو و سه می‌پردازند. مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از تحویل ۶۲ چشمه سرویس بهداشتی به هیئت‌های مذهبی خبر داد.
صحراگرد ادامه داد: با توجه به شروع ماه محرم و درخواست هیئت‌های مذهبی در خصوص نیاز به سرویس بهداشتی در اماکن برگزاری مراسم عزاداری، تعداد ۶۲ چشمه جانمایی و تحویل گردید.

وی افزود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری ماه محرم، بر رعایت و الزامات بهداشتی نظیر نظافت و ضد عفونی مستمر سرویس‌های بهداشتی تاکید شد.

کد خبر 441430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.