ناوگان حمل و نقل شهری زنجان فرسوده است

شهردار زنجان با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل شهری زنجان فرسوده است، گفت: از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس فعال در زنجان، ۳۰ اتوبوس در اختیار شهرداری و مابقی در اختیار بخش خصوصی است.

به گزارش ایمنا، حبیب‌الله ملایی‌یگانه اتمام پروژه سبزه‌میدان را از مطالبات دیرینه مردم زنجان دانست و اظهار کرد: طبق قرارداد این پروژه که عملیات اجرایی آن از شهریورماه سال گذشته آغاز شده است، قرار است در مدت دو سال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه این طرح عمرانی جزو پروژه‌های بزرگ استان بوده و قرار است با اقدامات صورت گرفته، مردم زنجان بعد از دو سال شاهد بهره‌برداری از آن باشند، افزود: این مجموعه دارای ۷۸ واحد تجاری و نیز تالار شهر و محل تجمعات ملی و مذهبی است و طبق برآوردهای انجام شده حدود ۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه پروژه سبزه‌میدان تا به امروز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: در این مجموعه علاوه بر اینکه ۶۰ هزار مترمربع برای محوطه‌سازی گردشگری در نظر گرفته شده، به میزان ۱۰ هزار و ۳۰۰ مترمربع نیز فضای عمرانی و اجتماعی در نظر گرفته شده است.

یگانه با بیان اینکه پروژه سبزه‌میدان نیز همانند بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌ها با چالش‌هایی مواجه است که ممکن است روند اجرای آن را مختل کند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پیش روی این پروژه بزرگ، وجود معارض در ۱۰ پلاک در این منطقه است که باعث شده ایجاد تالار شهر با مشکل مواجه شود.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل شهری زنجان فرسوده است، اظهار کرد: از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس فعال در زنجان، ۳۰ اتوبوس در اختیار شهرداری و مابقی در اختیار بخش خصوصی است؛ علاوه بر این، انتظار می‌رود برای ۴۰ دستگاه اتوبوس درون شهری زنجان تسهیلات نوسازی در نظر گرفته شود.

منبع: مهر

کد خبر 441382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.