همه ساکت را با جام می‌شناسند/ خاطرات خیلی خوبی از سپاهان دارم

رسول خطیبی نسبت به شایعه گزینه بودنش برای نشستن بر نیمکت تیم سابق خود، سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با رفتن امیر قلعه نویی و هدایت تیم توسط تکسیرا در دو دیدار نهایی لیگ، حالا سپاهان در حدود ۲۰ روز مانده به مسابقات لیگ برتر سکان‌دار خود را نشناخته اسامی فراوانی در نزدیکی این باشگاه اصفهان شنیده می‌شود. امید نورافکن، هافبک طلایی‌پوشان چند روز قبل در لایو اینستاگرامی اعلام کرد سرمربی سپاهان ایرانی و محبوب هواداران این تیم است که چند روز دیگر به اصفهان می‌آید. همین موضوع باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی از حضور یحیی گل محمدی و رسول خطیبی روی نیمکت این طلایی‌پوشان انجام شود.

رسول خطیبی که چند فصل موفق را با پیراهن سپاهان در دوران بازیگری سپری کرده، چند سال اخیر از مربیان خوب فوتبال ایران بوده و فصل جاری پس از جدایی از ماشین سازی در نیم فصل، به آلومینیوم اراک رفت و این تیم را پس از ۱۸ سال به لیگ برتر آورد. حالا قرارداد خطیبی با اراکی‌ها به پایان رسیده و صحبت‌های نورافکن این احتمال را تقویت کرد که شاید او گزینه سرمربیگری سپاهان باشد. در همین خصوص رسول خطیبی گفت و گویی را با خبرنگار ایمنا انجام داده که در ادامه می‌خوانیم:

اول از همه به خاطر صعود آلومینیوم به لیگ برتر تبریک می‌گوئیم. چه شد که طلسم ۱۸ ساله مردم اراک برای حضور در لیگ برتر شکسته شد؟

با اینکه در نیم فصل دوم و در حالی که آلومینیوم هفتم یا هشتم جدول بود، تیم را تحویل گرفتیم و سعی کردیم که پس ۱۸ سال آلومینیوم به لیگ برتر صعود کند. با حمایت‌های استاندار و مدیران کارخانه تمام اهدافی که داشتیم را پیاده و بازیکنان نیز همه آن‌ها را مو به مو اجرا کردند و خدا کمک کرد و بالاخره سربلند شدیم.

کار کردن در لیگ یک چه چالش‌های متفاوت‌تری دارد؟

صعود آلومینیوم به لیگ برتر کار خیلی سختی بود. تیمی که هفتم یا هشتم جدول بود و علا رغم بر اینکه امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم لیگ یک بسیار دشوار است، این اتفاق افتاد. قبلاً نیز تجربه‌اش را داشته‌ام و می‌دانم امتیاز گرفتن در لیگ یک چقدر دشوار است. باور کنید آوردن تیم از لیگ یک به لیگ برتر، کمتر از قهرمانی در لیگ برتر نیست. چون تمام بازی‌ها را باید ببری که همه‌ی آن‌ها مانند دیدارهای جام حذفی است. شما ماراتنی حذفی دارید که باید تمامی‌اش را برده و این موضوع کار را سخت می‌کند.

فصل آینده با آلومینیوم ادامه می‌دهید؟

هواداران و مسئولان به من لطف داشته و دوست دارند فصل آینده در آلومینیوم بمانم. بعد از اینکه صعود کردیم چون کار سختی بود به استراحت رفتم، اما به بر می‌گردم و هفته آینده با مسئولان آلومینیوم جلسه گذاشته ام تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

گمانه‌زنی‌هایی از حضور نام شما در کاندیداهای سرمربیگری سپاهان شده و به علاوه که ساکت که در سال‌های حضورتان در سپاهان مدیرعامل بود، دوباره برگشته است. آیا چنین چیزی صحت دارد؟

سپاهان تیم بزرگی است و روزهای خیلی خوبی را در این تیم داشته‌ام. خاطرات خیلی خوبی از سپاهان دارم و چهار سال و نیم در این باشگاه حضور داشته و الان نیز بسیاری از دوستانم در اصفهان هستند. آقای ساکت از مدیران خیلی موفق در دوران سپاهان طلایی ما بود و همه ایشان را با جام می‌شناسند. سپاهان تیم بزرگی است و روزهای خیلی خوبی را در این تیم داشته‌ام. خاطرات خیلی خوبی از سپاهان دارم و چهار سال و نیم در این باشگاه حضور داشته و الان نیز بسیاری از دوستانم در اصفهان هستند. آقای ساکت از مدیران خیلی موفق در دوران سپاهان طلایی ما بود و همه ایشان را با جام می‌شناسند. امیدوارم هر سرمربی به سپاهان آمده و هر اتفاقی بیافتد، برای این تیم خوب باشد.

از سایر تیم‌ها نیز پیشنهاد دارید؟

پیشنهاد دارم ولی باور کنید هنوز تصمیم نگرفته‌ام. فعلاً با خانواده‌ام در استراحت هستم و باید ببینیم بعد از این ایام چه می‌شود.

سخن آخر؟

فضا طوری نباشد که به یک صحبت استناد شده و برای سپاهان حاشیه ایجاد شود، چرا که این تیم را دوست دارم و اجازه دهیم مدیران باشگاه با آرامش کارشان را انجام دهند.

کد خبر 441373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.