جذابیت بورس و شیوع کرونا به توسعه آموزش مجازی کمک کرد

یک عضو هیئت مدیره مجمع تشکل‌های دانش بنیان گفت: جذابیت فعالیت در بازار سرمایه برای مردم همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور افزایش یافت و همین امر کمک زیادی به توسعه کسب‌وکارهای آموزشی در فضای مجازی کرده است.

علی مسعودی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تأثیر رونق بازار سرمایه و توسعه بسترهای آموزشی مرتبط با بورس در فضای مجازی، اظهار کرد: فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای آموزش و تدریس ترفندهای بازار سرمایه و بورس دارد و خوشبختانه استقبال مردم از بسترهای مرتبط با آموزش بورس فضای مجازی نیز تاکنون قابل توجه و چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور همزمان با استقبال چشمگیر مردم از فعالیت در بازار سرمایه، افزود: شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده که مردم و اعضای نظام اجتماعی به سمت دریافت خدمات آموزشی در بستر فضای مجازی تشویق شوند و همین امر نیز فعالان آموزش در فضای مجازی را تشویق به توسعه بسترهای کسب‌وکارشان کرده است.

این کارشناس اقتصاد فضای مجازی تصریح کرد: بهتر است تا فعالان حوزه آموزش در فضای مجازی از همه بسترهای فعال این فضا برای توسعه کسب‌وکارشان و ارائه خدمات آموزشی به مردم استفاده کنند.

مسعودی اضافه کرد: تا پیش از شیوع ویروس کرونا، اغلب مشاوران و مدرسان حوزه بازار سرمایه بر ارائه آموزش حقیقی و حضوری تاکید داشتند اما شیوع این ویروس و استقبال عمومی از فعالیت در بورس باعث شد این افراد راهکارهای مرتبط با فناوری اطلاعات و فضای مجازی را به خوبی پیگیری کنند و مشاوره‌ها و تدریس‌های خود را به فضای مجازی منتقل کنند.

وی ادامه داد: جذابیت فعالیت در بازار سرمایه برای مردم همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور افزایش یافت و همین امر کمک زیادی به توسعه کسب‌وکارهای آموزشی در فضای مجازی کرده است.

عضو هیئت مدیره مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: توسعه کسب‌وکارهای آموزشی در فضای مجازی و برگزاری کلاس‌های آنلاین مرتبط با بازار سرمایه در سال گذشته و تا پیش از شیوع ویروس کرونا ممکن نبود و تعداد زیادی از کارآموزان بورس از طریق فراگیری دیداری نسبت به دریافت خدمات آموزشی اقدام می‌کردند.

کد خبر 441361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.