مقاومت فلسطین: در صورت ادامه محاصره غزه درسی فراموش نشدنی به اسرائیل می دهیم

گروه‌های مقاومت فلسطین پنجشنبه در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را تهدید و اعلام کردند در صورت ادامه محاصره غزه با حملاتی سخت مواجه خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه تهدید کردند اگر محاصره غزه لغو و تجهیزات پزشکی لازم برای مقابله با کرونا وارد نشود، مقاومت سکوت نکرده و واکنش نشان می‌دهد.

گروه‌های مقاومت فلسطین تهدید کردند که در صورت ادامه محاصره غزه دشمن شاهد حملاتی سخت خواهد بود به شکلی که این درس فراموش نشدنی در تاریخ ثبت شود.

گروه‌های مقاومت رژیم صهیونیستی را مسئولی اصلی جان فلسطینیان در سایه ادامه محاصره غزه دانسته و تاکید کردند در برابر محاصره ظالمانه غزه ساکت نمی‌نشیند.

مقاومت فلسطین همچنین از تشکیلات خودگردان خواست به مسئولیت‌هایش در قبال غزه عمل کند و تجهیزات پزشکی را برای آنان ارسال کند.

از سوی دیگر، یک منبع در مقاومت فلسطین اعلام کرد: شکست تلاش‌های صورت گرفته برای آتش‌بس از سوی میانجیگران نتیجه لجبازی و کارشکنی اشغالگران و پایبندی‌اش به معادله آرامش در ازای آرامش است نه آرامش در ازای شکستن محاصره.

این منبع اعلام کرد: ساعات آتی شاهد پیام‌هایی از گروه‌های جوان فلسطینی حاضر در میدان به اشغالگران اسرائیلی خواهیم بود. اشغالگران باید قبل از وخامت اوضاع این پیام‌ها را بخوانند. جوانان فلسطینی در میدان تمام گزینه‌ها را برای افزایش حملات مقاومت مردمی علیه اسرائیل دارند.

این منبع افزود: اگر اشغالگران بخواهند به تشدید اوضاع بپردازند و شرایط را وخیم کنند باید بیانیه اتاق عملیات مشترک را که کاملاً واضح است بخواند. این بیانیه تاکید دارد که مقاومت هرگز به اشغالگران اجازه استفاده از ابزارهای مقاومت مردمی مثل بالن‌های آتش‌زا به عنوان بهانه‌ای برای حمله به پایگاه‌هایش را نمی‌دهد و ما به تمامی حملات پاسخ خواهیم داد.

این منبع گفت: اشغالگران برای سوءاستفاده از کرونا به عنوان یک ابزار تلاش می‌کنند اما اگر گمان می‌کنند کرونا می‌تواند تأثیری بر شرایط در میدان داشته باشد، در توهم به سر می‌برند. افزایش به پرواز درآمدن بالن‌های آتش‌زا شاهد خوبی برای این مسئله است.

کد خبر 441316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.