افتتاح مرکز پایش تصویری نکا/بهره‌برداری از تصفیه‌خانه سراوان

در این بسته خبری از افتتاح پل ماسور خرم آباد تا آسفالت و بهسازی معابر شهرک فرش بافان و پرداخت عوارض ۹۰ میلیاردی به حساب شهرداری های گیلان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افتتاح پروژه‌های شهرداری قاین

پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری قاین مرکز شهرستان قائنات با اعتبار بیش از هفت میلیارد تومان در پنجمین روز هفته دولت افتتاح شد.

بهره برداری از تصفیه خانه شیرابه دفن گاه زباله سراوان

دفن گاه زباله سراوان رشت یکی از معضلات زیست محیطی استان به حساب می‌آید که با افتتاح این طرح شیرابه‌های این دفن گاه تصفیه و قابل استفاده می‌شود.

افتتاح مرکز پایش تصویری نکا

باهدف تأمین امنیت شهروندان نکا و کنترل ترافیک، مرکز مانیتورینگ این شهر در هفته دولت با حضور مسؤولان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه"جلوه سوگ " هشتگرد
نمایشگاه عاشورایی "جلوه سوگ " با همت معاونت فرهنگی شهرداری هشتگرد در بلوار مدرس و ضلع غربی مجتمع فرهنگی و هنری ۹ دی افتتاح و شروع به کار کرد.

پرداخت عوارض ۹۰ میلیاردی به حساب شهرداری های گیلان

محسن محمدی پور، مدیرکل امور مالیاتی گیلان از رشد ۲۸ درصدی وصول مالیات در گیلان طی سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان از محل عوارض دریافتی موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

بهره برداری از هشت طرح عمرانی شهرداری تالش

هشت طرح عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری تالش در سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

افتتاح پل ماسور خرم آباد

علیرضا صادقی، معاون شهردار خرم‌آباد گفت: تا پایان مهر ماه سال جاری دو پل کناری افتتاح و پل قدیمی تخریب می‌شود.

آسفالت و بهسازی ۱۱ هزار متر مربع از معابر شهرک فرش بافان

علیرضا کاظمی، مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از اجرایی عملیات آسفالت ۱۱ هزار متر مربع از محلات شهرک فرش بافان در جنب شهرک بعثت خبر داد و گفت: برای بهسازی محلات این شهرک قریب به ۱۴۰۰ تن آسفالت صرف شده است.

کد خبر 441269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.