هواداران صبور باشند/ در تلاش حفظ احسان پهلوان هستیم

سرپرست باشگاه ذوب آهن گفت: حدود شش مورد سرمربی را در نظر داریم که تا پایان هفته آینده به نتیجه می‌رسیم. از هواداران می‌خواهم صبور باشند زیرا عجله آن‌ها باعث می‌شود باشگاه ذوب آهن برای انتخاب سرمر

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با فسخ قرار داد احسان پهلوان، اظهار کرد: این بازیکن یک نیم فصل دیگر با ذوب آهن قرار داد داشت، اما در آن زمان توافق مالی صورت نگرفت و در قرار داد مبحث مالی به صورت توافقی است. با پهلوان صحبت‌هایی را انجام داده ام و او هنوز تصمیمی نگرفته اما قرار شد به دلیل مشکلات خانوادگی این بازیکن تا روز یکشنبه خبر قطعی را به ذوب آهن بدهد.

وی ادامه داد: باید برای این کار به توافقاتی برسیم زیرا هواداران به این بازیکن علاقمند هستند زیرا از لحاظ اخلاقی و تکنیکی در سطح بالایی است و سعی داریم این بازیکن را در تیم حفظ کنیم. به پهلوان گفته شد که اولویت اول تو می‌بایست ذوب آهن باشد تا توافق مالی را انجام دهیم، اگر در همان زمان توافق مالی انجام می‌شد اکنون با چنین مشکلاتی رو به رو نبودیم.

سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: این مشکل نیز در قرار داد دانیال اسماعیلی فر وجود دارد و ما همچنان پیگیر آن هستیم، نامه‌ای را برای کمیته تعیین وضعیت بازیکن فدراسیون ارسال کرده ایم تا جواب بگیریم. از این بازیکن خواستم که با هیچ تیمی وارد مذاکره نشود و اولین صحبت را با باشگاه ذوب آهن انجام دهد.

جمشیدی افزود: باید این توافق مالی همان دو سال قبل صورت می‌گرفته، اما این اتفاق رخ نداده است، در آن زمان سه بازیکن سرباز بوده اند که باید یک فصل دیگر بازی می‌کردند که برای دو فصل را قرار داد مالی بسته بودند. زمانی که قرارداد یک بازیکن با تیمش تمام می‌شود حق دارد تیم جدیدی را برای خود انتخاب کند، اسماعیلی فر به من گفت که خانه اول من ذوب آهن است اما اکنون به تیم سپاهان رفت.

وی با بیان اینکه این بازیکنان قرار داد مالی نداشته اند، اما به باشگاه ذوب آهن تعهد داشتند، گفت: شش گزینه برای سرمربی گری در نظر داریم که تا پایان هفته آینده به نتیجه می‌رسیم. از هواداران می‌خواهم صبور باشند زیرا عجله آن‌ها باعث می‌شود باشگاه ذوب آهن برای انتخاب سرمربی تصمیم احساسی بگیرد.

کد خبر 441268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.