آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در کرمان در ۶ شهریور

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ششم شهریور ماه تشریح کرد.

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز پنجشنبه -ششم شهریورماه- اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷۱ نفر مبتلا قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۹۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۱۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار مبتلا قطعی کرونا در کرمان بستری شده است، ادامه داد: با احتساب این آمار مجموع موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های کرمان به پنج هزار و ۶۸۴ نفر رسیده است.

وی در خصوص تفکیک منطقه‌ای بیماران جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان تصریح کرد: از تعداد ۷۲ بیمار جدید ۵۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، شش مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، پنج مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و سه مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم بوده است.

شفیعی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان را شش نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمان به ۶۹۰ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع شش فوتی جدید مبتلا به کرونا، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دو مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، جیرفت، دو مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم بوده است.

به گزارش ایمنا، طی آخرین آمار و اطلاعات اعلامی بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت استان کرمان هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد.

کد خبر 441265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.