اجرای ۱۳ پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در کومله

شهردار کومله از زیرسازی هشت هزار مترمربعی معابر و کوچه های سطح شهر در قالب شش پروژه خبر داد و گفت: ۱۳ پروژه لوله گذاری جمع آوری آب‌های سطحی در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

منوچهر مهدی پور با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرداری کومله طی ۹ ماهه اخیر، اظهار کرد: در این مدت پروژه‌های عمرانی متعددی در شهر کومله عملیاتی شده است.

وی از افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری کومله در هفته دولت امسال خبر داد و عنوان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت معابر و کوچه‌ها در سطح محلات شهر در قالب ۱۰ پروژه انجام شده است.

شهردار کومله از زیرسازی هشت هزار مترمربعی معابر و کوچه‌های سطح شهر در قالب شش پروژه خبر داد و گفت: ۱۳ پروژه لوله گذاری جمع آوری آب‌های سطحی و سه پروژه جدول گذاری در سطح خیابان‌ها نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

مهدی پور با اشاره به اجرای پروژه لایروبی مکانیزه کلیه فاضلاب‌های سطح شهر با استفاده از خودروی واترجت، خاطرنشان کرد: دو پروژه پیاده روسازی و نوسازی پیاده رو نیز انجام شده است.

وی از تجهیز ناوگان موتوری شهرداری کومله با خرید چهار دستگاه نیسان، یک دستگاه آریسان، یک خودروی پیشروی آتش نشانی و یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و اضافه کرد: دیوارکشی زمین‌های محصور نشده در سطح خیابان امام خمینی (ره)، ساختمان موتوری شهرداری و آرامستان و بازسازی محوطه آن و زیباسازی سیمای شهری از دیگر اقدامات است.

شهردار کومله با اشاره به تعریض خیابان شهید لاهوتی به سمت اطاقور و تملک زمین میدان ورودی شهر و بازگشایی و تملک خیابان ۱۲ متری جنب پمپ بنزین، یادآور شد: طی مدت مذکور توسعه فضای سبز در سطح شهر و کاشت گل‌های فصلی و نوسازی ساختمان و ارتقای سیستم اداری و نرم افزاری شهرداری انجام شده و اجرای پروژه‌های مبلمان شهری از قبیل سنگ فرش کردن و نورپردازی و نصب سطل‌های زباله گالوانیزه در سطح محلات در دستور کار است.

منبع: ایسنا

کد خبر 441240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.