تیم‌داری برای شهرداری بوشهر کسری بودجه می‌آورد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر بوشهر گفت: برای شهرداری بوشهر که بودجه سه هزار میلیارد تومانی دارد اگر بخواهد ۱۰ درصد آن را صرف تیم‌داری کند، کسری بودجه بالایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، پویا دولابی اظهار کرد: از رئیس شورای شهر تقاضا دارم اگر در لیگ برتر مجموعه‌ای یک ریال به شاهین شهرداری بوشهر کمک کرده اعلام شود.

وی افزود: در روز صعود این تیم قول‌های زیادی از سوی افرادی داده شد مثل اینکه بلیط پروازهای تیم تقبل می‌شود یا مثلاً عهده دار اسکان تیم در شهرها خواهد شد ولی همه بار مسئولیت روی دو شهرداری بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر بوشهر تصریح کرد: اگرچه تیم‌داری در نشاط اجتماعی شهروندان مؤثر است، اما برای شهرداری بوشهر که بودجه سه هزار میلیارد تومانی دارد و بخواهد ۱۰ درصد آن را صرف این امر کند، کسری بودجه بالایی می‌شود، آن هم در شرایطی که شهرداری‌های گردن کلفت‌تر از بوشهر تیم‌داری نمی‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش شدید درآمدهای شهرداری و از طرفی چند برابر شدن هزینه‌ها که مثلاً تقاطع میدان مطهری از ۱۰ میلیارد تومان پارسال، امروز به ۳۰ میلیارد تومان رسیده، از شورای شهر می‌خواهم در تصمیم خود برای ادامه تیم‌داری شهرداری، این موارد را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 441226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.