اجرای ۵۲ پروژه عمرانی در فولادشهر

شهردار فولادشهر گفت: در بودجه سال ۹۹ این شهرداری، اجرای ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده است که در تلاش هستیم تا پایان سال تکمیل شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بابک محمدی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری فولادشهر که با اختصاص اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال ایجاد شده بود، اظهار کرد: شهرداری فولادشهر در دوره پنجم مدیریت شهری با همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر و همچنین تلاش جهادی و شبانه‌روزی پرسنل خدوم خود در مسیر ارائه خدمات با کیفیت و ارتقای سرانه‌های مختلف شهری گام برداشت تا رضایت شهروندان را افزایش دهد.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۹ درصدی بودجه ۹۸ شهرداری فولادشهر افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری‌های شهرهای کشور، شهرداری فولادشهر در گام نخست به سمت تدوین استراتژی تأمین مالی پروژه‌های عمرانی در بودجه نویسی این دستگاه خدمت رسان حرکت کرد به گونه‌ای که در بودجه سال ۹۹ این شهرداری بالغ بر ۵۲ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف تعریف شد و اکنون به مرحله اجرا رسیده است و براساس برنامه زمانبندی در تلاش هستیم این پروژه‌ها تا پایان سال تکمیل شود.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: در سال گذشته ۴۹ پروژه عمرانی تعریف و اجرا شد که حدود ۷۰ درصد آن‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدی ادامه داد: پارک پرنیان به مساحت ۶۳ هکتار از مهمترین پروژه‌های شهرداری فولادشهر است که از بزرگ‌ترین پارک‌های شهرستان است که در چند فاز مختلف اجرا شد.

وی اضافه کرد: آبشار صخره‌ای پارک پرنیان، بازسازی پارک شهید رجایی محله A4، احداث پارک محله‌ای B1، احداث میدان فولاد، تکمیل روشنایی پارک پرنیان، تکمیل فرهنگسرای غدیر، احداث باند کندرو ضلع غربی محله گلبهار از جمله پروژه‌های شهرداری فولادشهر است که به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

شهردار فولادشهر عنوان کرد: احداث زمین ورزشی محله هشت بهشت، تعریض بلوار مطهری، اجرای فاز دوم آبیاری تحت فشار محله B6، ایجاد سرعت گیرهای آسفالتی از دیگر پروژه‌های شهرداری فولادشهر است که با هدف ایجاد امید و نشاط در بین شهروندان به بهره برداری رسیدند.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال پایانی دوره پنجم مدیریت شهری قرار داریم در تلاش هستیم با برنامه ریزی و تعریف استراتژی‌های مختلف علاوه بر پرداخت دیون بر اتمام پروژه‌های بزرگ و ناتمام مدیریت شهری متمرکز شویم تا به بهره برداری برسد.

کد خبر 441191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مستعار IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 0
    سلام جناب شهردار فولادشهر ریاست محترم حدودا تا جایی که اطلاع دارم در سیتی سنتر فولادشهر بیش از 500 مغازه تجاری ساخته شده و قبل از اقدامی در مورد ساخت ساز شهرداری حداقل ممکن پول خودش را دریافت میکند ببش از 3 سال که مغازها اماده شده اما بخاطر اختلاف مسیر جاده و دسترسی قبلل از اتفاقات به سیتی سنترشما همکاری نکرده اید ونمیکنید اگر واقعا شما و شخصی که این مکان تجاری را با ابن همه پول مردم ساخته لطفا همکاری مبذول را بفرمایید تا کسانی که در این مکان خریداری کردن مثل بنده بیشتر از این متضرر نشویم ممنونم حتما توضیح بدین با تشکر