روزنامه‌های ورزشی ۶ شهریور؛ ترس یحیی درس فرهاد

سرانجام استقلال با یک پیروزی نزدیک در رقابتی که روانه پنالتی‌ها شد مجوز حضور در فینال جام حذفی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ششم شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "استقلال در آستانه فتح جام هشتم" به صعود استقلال به فینال جام حذفی پرداخت، رقابت‌هایی که در آن استقلال هفت قهرمانی دارد و در بازی با تراکتور در مشهد به دنبال کسب جام هشتم است.

"گل" با عنوان"اوساگناه" به عملکرد ضعیف و ناامید کننده کریستین اوساگونا در شهرآورد پرداخت، عملکردی که با شوت‌های بی‌دقت در طول بازی آغاز شد و به پنالتی ختم شد که با اختلافی بسیار زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "اسدی گزینه یحیی برای جانشینی کمال" به نیمکت نشینی کمال کامیابی نیا در بازی دربی بعد از اخراج بی‌مورد او در بازی با گل گهر پرداخت، دو اتفاقی که به ادعای این روزنامه نشانه‌هایی از عدم اعتماد یحیی به کمال است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "مظاهری با تراکتور قهر کرد، به پرسپولیس نزدیک شد" به درخواست فسخ رشید مظاهری به تراکتور پرداخت، درخواستی که با توجه به عملکرد نه چندان جالب رادوشوویچ در بازی‌های اخیر نشانه‌ای از نزدیکی او به پرسپولیس است.

"ایران ورزشی" با عنوان"هفت در یک قدمی جام هشتم" به پیروزی استقلال در قابت حساس حذفی با پرسپولیس پرداخت، پیروزی در پنالتی‌ها که استقلال را حریف تراکتور در بازی فینال ۱۳ شهریور خواهد کرد.

"شوت" با عنوان "شش تایی‌ها" به پیروزی استقلال در دربی ۹۳ پرداخت، رقابتی که با احتساب ضربات پنالتی استقلال در آن شش گل به پرسپولیس زد تا بازی جدید از کری‌خوانی‌ها از سوی استقلالی‌ها آغاز شود.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"بد خوب زشت" به سه پرده مختلف پرسپولیس در بازی با استقلال پرداخت، جایی که پرسپولیس با یک ترکیب سردرگم روانه بازی شد، یک بازی نسبتاً روان در نیمه دوم به نمایش گذاشت و سرانجام ناتوانی در حفظ برتری و پنالتی‌های عجیب سه پرده مختلف از دربی ۹۳ در پرسپولیس بود.

"صدای سپاهان" با عنوان "حرف حرف من" به سیاست محمدرضا ساکت در سپاهان پرداخت، کسی که به ادعای این روزنامه همه هواداران سپاهان به او اعتماد کامل دارند و حرف و دیدگاه‌های او را حریف همه هواداران سپاهان می‌دانند.

کد خبر 441188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.