کرمانی مقدم: تعویض علیپور و بشار رسن اشتباه بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: گل محمدی نباید پنالتی زنان تیمش را تعویض می‌کرد.

به گزارش ایمنا، مرتضی کرمانی مقدم درباره شکست پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: استقلال بازی را بهتر از پرسپولیس آغاز کرد و همان آغاز بازی به گل رسید. همین گل باعث شد که آنها با آرامش بیشتری کار را دنبال کنند اما در نیمه دوم پرسپولیس توانست بهتر کار کند و گل برتری را بزند. در وقت اضافه هم دو تیم کاملا با احتیاط بازی می کردند که گل نخورند. من فکر می کنم مالکیت توپ در نیمه دوم و وقت اضافه ها در اختیار پرسپولیس بود.

وی افزود: درباره تعویض های بازی باید بگویم گل محمدی تعویض های خوبی انجام داد اما در اواخر بازی با بیرون کشیدن علیپور و بشار رسن اشتباه بزرگی انجام داد چون این دو بازیکن می توانستند در ضربات پنالتی به تیم کمک کنند.

کرمانی مقدم تصریح کرد: درباره ترکیب تیم که در ابتدا به میدان رفت نظرات مختلفی وجود دارد و ما چون در تمرینات نیستیم نمی توانیم اظهار نظر کنیم. باید در این زمینه به نظر گل محمدی احترام گذاشت اما در بین دونیمه تعویض های خوبی انجام داد که توانست کناره های زمین را تقویت کند و به گل برسد اما همانطور که گفتم او باید سعی می کرد پنالتی زنان تیمش را درون زمین نگه دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد اوساگونا هم گفت: او در طول بازی واقعا هیچ کاری انجام نداد. البته من نظرم درباره پنالتی که او به ثمر رساند منفی نیست چون بزرگترین پنالتی زنان دنیا پنالتی از دست می دهند اما او در طول بازی هم چیزی نشان نداد و به اعتقاد من اصلا در حد پرسپولیس نیست. درباره این بازیکن و سایر مهاجمان خارجی که به این تیم آمدند فکر می کنم به خاطر دخالت هایی که در نفرات تیم شده است آنها به جمع پرسپولیس اضافه شده اند. باشگاه باید تمام نفراتی را که جذب می کند زیر نظر سرمربی انجام بدهد نه اینکه خارج از نظر سرمربی بازیکن بیاورد. اگر بخواهند این کار را بکنند همین می شود که دلال ها بازیکنان بی کیفیت خارجی را به راحتی به تیم می آورند.

منبع: ایسنا

کد خبر 441176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.