اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: از تیرماه ۱۳۹۸ تا تیرماه امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی، توسعه فضای سبز، گردشگری و تفریحی، ترافیک و حمل و نقل درون شهری در باغبادران اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله امینی باغبادرانی در نشست با مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: مشکلات اقتصادی و تنش‌های مالی حاصل از تحریم، تورم، رکود بازار و همچنین شیوع ویروس کرونا باعث شد شهرداری‌های شهرهای ایران با مشکلات متعددی در کسب درآمد مواجه شوند.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا سبب شد شهرداری باغبادران با تعطیلی فعالیت واحد شهرسازی و صدور پروانه مواجه شود و از طرفی به دلیل افزایش فشار اقتصادی بر شهروندان تصمیم گرفته شد عوارضات را کاهش داده و مدت زمان مشخصی را نیز به تمدید پروانه‌ها اختصاص دهیم.

شهردار باغبادران تصریح کرد: این مسئله سبب شد درآمد شهرداری باغبادران کاهش چشمگیری پیدا کند و از طرفی افزایش هزینه‌های مدیریت شهری را به دلیل گندزدایی شهر با هدف مبارزه با شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم.

امینی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها خوشبختانه شهروندان فهیم باغبادرانی همراهی و مشارکت قابل قبولی را در پرداخت به موقع عوارض با شهرداری داشتند و با حمایت‌های بی دریغ شورای اسلامی شهر و تلاش جهادی پرسنل و کارگران خدوم شهرداری موفق شدیم از تیرماه ۱۳۹۸ تا تیرماه سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی، توسعه فضای سبز، گردشگری و تفریحی، ترافیک و حمل و نقل درون شهری در شهر باغبادران اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته برخی از پروژه‌ها در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و تقدیم شهروندان شد و با توجه به فرا رسیدن هفته دولت با هدف ارائه خدمات شایسته به شهروندان و همچنین دمیدن روح امید، نشاط و سرزندگی در شهر بر آن شدیم تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری را در این ایام به بهره برداری برسانیم.

شهردار باغبادران عنوان کرد: گلخانه اختصاصی شهرداری باغبادران یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری به شمار می‌آید که باعث شد از نوروز تا امروز شهرداری باغبادران بی نیاز از خرید گل‌های فصلی شود و تحقق این مهم باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های فضای سبز شهری شد.

امینی خاطرنشان کرد: تجهیز سردخانه کشتارگاه شهر باغبادران با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شهرداری به شمار می‌آید که با هدف حفظ امنیت غذایی شهروندان و گردشگران به مرحله اجرا رسید.

وی با اشاره به پروژه‌های مشارکتی شهر باغبادران گفت: اجرای روشنایی اتوبان اصفهان شهرکرد که در حریم شهر باغبادران واقع شده یکی از مطالبات شهروندان به شمار می‌آمد که با برنامه ریزی های صورت گرفته با مشارکت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لنجان و شهرداری باغبادران با اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال این پروژه به مرحله اجرا رسیده که فاز نخست ان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار باغبادران یادآور شد: چمن مصنوعی شهر باغبادران با مشارکت شهرداری باغبادران و اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان است که بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه صرف شده و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

امینی یادآور شد: انتقال آب شرب تصفیه از تصفیه خانه بابا شیخعلی یکی دیگر از مطالبات شهروندان شهر باغبادران به شمار می‌آید که پس از پیگیری‌های متعدد صورت گرفته از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغبادران، مسئولان ارشد شهرستان لنجان و اداره آب و فاضلاب شهری پس از ۱۰ سال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 441155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.