سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان با ۳۰ درصد ظرفیت در تاسوعا و عاشورا

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در تمام خطوط اتوبوسرانی با ۳۰ درصد ظرفیت ناوگان سرویس‌دهی خواهد شد.

سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در ایام محرم همچون دیگر روزهای معمول از ساعت شش صبح تا ۲۲ انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اتوبوس‌های شهر در تمام خطوط از ساعت شش صبح تا ۲۱ شب آماده سرویس‌دهی به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا ۳۰ درصد ناوگان در تمام خطوط اتوبوسرانی شهر فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک توسط مسافران در اتوبوس‌های شهر همچنان اجباری است، در غیر این صورت از سوار شدن آنها ممانعت خواهد شد.

روحانی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی ناوگان طبق روال قبل در طول روز در پایانه‌های شهر انجام می‌شود، افزود: در ایستگاه‌ها و پایانه‌های شهر از دو ماه قبل، نقاط مورد نظر برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی نشانه گذاری شده است و رنگ آمیزی آنها توسط شهرداری مناطق تجدید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان با استفاده از کاورهای پلاستیکی، فضای کابین رانندگان اتوبوس از مسافران جدا شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره پنج رقمی ۳۸۱۸۸ تماس گرفته یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

کد خبر 441129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.