پیروزی آبی‌ها در نیمه نخست با گل زود هنگام قایدی/ ریتم کند سرخ‌ها با نمایش ضعیف رسن

استقلال با گل دقیقه ۴ قایدی از پرسپولیس جلو افتاد و با حفظ ای نتیجه، با برد راهی رختکن شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازی با میل هجومی شاگردان مجیدی آغاز شد. آبی‌ها خیلی زود مزد سبک بازی تهاجمی‌شان را گرفته و دقیقه ۴ با حرکت زیبا قایدی و شوت کات‌دارش، به نخستین گل رسیدند. پس از این گل پرسپولیسی‌ها که خیلی زود عقب افتاده بودند، سعی کردند کمی جلو کشیده و با در اختیار گرفتن توپ و میدان، خلق موقعیت کنند.

پس از دقایق کوتاه مدتی که سرخ‌ها یکه‌تاز میدان بودند، دوباره استقلال پیش کشید و دو صحنه خطرناک را ایجاد کرد. آن‌ها روی شوت‌ها کریمی و اسماعیلی شانس خود را احتمال کردند که هر دو ضربه را رادوشوویچ به سختی دور کرد. شاگردان مجیدی از هر فرصتی برای شوت زنی به سمت دروازه استفاده می‌کردند و این موضوع نشان داد برنامه ویژه‌ای روی چنین ضربات از راه دوری دارند.

در حالی که پرسپولیس کاملاً عقب نشسته بود گل محمدی تصمیم گرفت تا خیلی زود کمال کامیابی نیا که نبودش در ترکیب ابتدایی، تعجب همگان را برانگیخته بود، به زمین فرستاده و شیری را بیرون بکشد. آمدن کامیابی نیا کمی سرخ‌ها را جلوتر کشاند اما آن‌ها همچنان در پایه‌ریزی حملات پر رمق روی دروازه حریف ناکام ماندند. در اواخر نیمه نخست استقلال مشغول دفاع و پرسپولیس سعی در گلزنی کرد که موفق نبود و نیمه او با تک گل قایدی به نفع آبی‌پوشان به پایان رسید.

کد خبر 441127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.