شهرداری ابهر ۵.۵ میلیارد تومان بدهکار است

شهردار ابهر با اشاره به اینکه وقتی شهرداری را تحویل گرفتیم ۱۵ میلیارد تومان بدهی داشت و ۱۵ میلیارد تومان نیز از درآمدهای ارزش‌افزوده کاسته شده بود، ادامه داد: حاصل تلاش‌های چند ساله، کاهش بدهی شهرداری ابهر به ۵.۵ میلیارد تومان و اتکا به درآمدهای داخلی شهرداری است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها تعامل و همکاری شورا و شهرداری را یکی از ارکان موفقیت هر شهر برشمرد و اظهار کرد: خوشبختانه اتحاد و همدلی خوبی بین اعضای شورا اسلامی شهر و شهرداری وجود دارد و همه یک هدف را که چیزی جز حل مشکلات مردم و خدمت به آنان نیست، دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری هم کار اقتصادی و هم کار خدماتی انجام می‌دهد و با همه رویدادهای اجتماعی درگیر است، افزود: قطعاً کرونا و مشکلات اقتصادی تأثیرات زیادی هم در جذب منابع و هم در بخش خدمات‌دهی داشت که شهرداری ابهر نیز از این تأثیرات مستثنی نبود.

شهردار ابهر با بیان اینکه به مردم قول دادیم که علی‌رغم کمبود منابع اجازه ندهیم کمبودها احساس شود، تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان شهرستانی و اصحاب رسانه کمک‌حال ما برای تحقق این هدف بودند.

ذوالقدری‌ها با اشاره به اینکه وقتی شهرداری را تحویل گرفتیم ۱۵ میلیارد تومان بدهی داشت و ۱۵ میلیارد تومان نیز از درآمدهای ارزش‌افزوده کاسته شده بود، ادامه داد: حاصل تلاش‌های چند ساله، کاهش بدهی شهرداری ابهر به ۵.۵ میلیارد تومان و اتکا به درآمدهای داخلی شهرداری است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به خود می‌دهید، اضافه کرد: ما خادم مردم هستیم و نمره اصلی را از مردم می‌گیریم.

شهرداری ابهر با اشاره به بازدید مدیرکل سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور از شهر ابهر، یادآور شد: در این بازدیدها بر این موضوع تاکید شد که شهرداری ابهر در جذب سرمایه‌گذار خوب عمل کرده که نمونه بارز آن جذب سرمایه‌گذار برای پروژه پردیس سینمایی با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد تومان است.

ذوالقدری‌ها ایجاد درآمد پایدار را از ضروریات شهرداری عنوان کرد و گفت: پروژه ارغوان و بازار سنتی از پروژه‌هایی است که برای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری در حال احداث است.

وی با اشاره به فراخوان طراحی المان ورودی شهر، اظهار کرد: در برنامه‌های عمرانی و پروژه‌هایی که مردم از ما می‌خواهند، سعی می‌کنیم خود مردم را دخیل کرده و بدون پشتوانه علمی کاری انجام ندهیم، لذا فراخوان طراحی المان شهر در همین راستا صورت گرفت.

شهردار ابهر با بیان اینکه شهرداری از روزهای اول شیوع کرونا با ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار داشت، خاطر نشان کرد: از سوی شورای اسلامی شهر ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این حوزه در نظر گرفته شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 441112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.