پنالتی برای پرسپولیس اعلام نشد/ برای آن‌ها که می‌گفتند داور خارجی لازم است، متاسفم!

یک کارشناس داوری معتقد است پیام حیدری به جز خطایی که در دقایق پایانی برای پرسپولیس در محوطه جریمه حریف اعلام نشد، قضاوت خوبی داشته است.

نوذر رودنیل، کارشناس داوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به کیفیت بالا قضاوت حیدری در نیمه نخست، اظهار کرد: برای آن‌هایی که گفتند باید داور خارجی برای این بازی بیاید متاسف هستم. آیا اگر داور خارجی در زمین بود، بازیکنان با این اعتراضات شدید جرئت می‌کردند به دور داور جمع شوند؟ نمی‌خواهیم به داشته‌های خودمان احترام بگذاریم. داور به این خوبی قضاوت کرده و مشکلی نداشته است.

این کارشناس داوری افزود: در حالی که باید در نیمه نخست حداقل ۴ کارت به بازیکنان دو تیم نشان می‌داد اما نگه داشت و تنها به اخطار به نعمتی اکتفا کرد. انصافاً حیدری تا الان به خوبی قضاوت کرد و خطاها را به درستی گرفته است. دوندگی و خونسردی خیلی خوبی داشته و خونسردی باعث شد نیمه اول را خوب قضاوت کند.

رودنیل در خصوص به زمین افتادن اسماعیلی در نزدیکی محوطه پرسپولیس، خاطر نشان کرد: معتقدم در برخوردی که پشت محوطه پرسپولیس اتفاق افتاد، خطا بود اما بیرون از منطقه هجده قدم بود.

این کارشناس داوری با بیان اینکه برخورد علیپور با مدافع استقلال پنالتی بوده، تصریح کرد: در این صحنه مدافع آبی کاملاً بازیکن را هل می‌دهد و باید خطا و پنالتی اعلام می‌شد.

کد خبر 441085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.