آخرین آمار ابتلاء و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۵ شهریور

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ پنجم شهریور ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ چهارشنبه پنجم شهریورماه _اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۲۴۳ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۳۶۵ هزار و ۶۰۶ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۳۱۴ هزار و ۸۷۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۱۹ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۲۱ هزار و ۲۰ نفر جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۱۲۱ مورد، بستری‌های بیمارستانی به شمار می‌آیند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سه هزار و ۸۳۱ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند، همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون سه میلیون و ۱۱۳ هزار و ۸۰۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 441084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سپیده IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    11 1
    خوزستان بیشتر دوماه قرمزبود .بعدیهویی شدسفید ..الان می گین دوباره هشدار ...خسته مون کردید ..این زندگی نیست بخدا
  • نیکی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    7 1
    متوجه هستین یه سال اززندگیمون داره تواینشرایط حرروم میشه..ددلهره ..ترس..قرنطینه.وسواس...ای خدا تمومش کن دیگه
    • م IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
      9 7
      قبل از این هم آش دهن سوزی نبودیم فقط زدیم به محیط زیست و خلاف شرع عمل کردیم. باز کرونا فهموند انسان هیچی نیست هیچی و اگر خدا بخواد تمام انسان ها در چند ثانیه نفله میشن. از خدا بترسیم و قرآن و اهل بیت را سر لوحه زندگی قرار بدیم نه مد و فشن بدرد نخورمون را.
    • ضدخرافات IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
      10 3
      آقا یا خانم م لطفا گل واژه نگید و تفکر قرون وسطاییتو برا خودتون نگه دارید. شماها منتظر نشستید تا از هر چیزی برای توجیه عقاید نخ نمای خودتون استفاده کنید. امثال شما چندین قرن پیش برای طاعون، وبا، سرخک، جذام، گردباد، طوفان، و . . . هم همین حرفو می زدید! مطلب بعدی اینکه اگه کاشف به عمل اومد که این ویروس دستکاری شدس و نوعی سلاح بیولوژیک بوده، اون وقت چی دارید بگید؟ دانشمندان صبح تا شب کار می کنند تا امثال این مشکلاتو حل کنند، چون شمایی دل خوشید به این درفشانی هایتان!
    • جعفر IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
      4 2
      آقای ضد خرفات همین دانشمند ا سی سال رانتنین رو به خورد مردم دادن الان میگن سرطان زا س حتما مافیای دارو هم خرافات هستش عزیزم مرگ و میر روغن نباتی خیلی بیشتر از کرونای مجهول الهویه هستش این دکترا الان هرکس مبمیره میگن کرونا داشت
  • Lili IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    8 0
    یاد روزای بی کرونا به خیر که قدرشو نمی دونستیم. قدیمیها خوب گفتند که قدر عافیت کسی داند که به مصیبت گرفتار آید.
  • علیرضا IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    3 0
    خدا جون خدت کمک کن خسته شدیم
  • حمیدرضا IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 2
    توروبیکا ارجاعهها رو میبینیم حتی ارجاعهای قدیم.
  • رامین IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    2 3
    ان شا الله به حقه همین شبای عزیز محرم خدا تمامه بدی ها و مصیبت هارو از همه دنیا پاک کنه و انسان ها دوباره به زندگی قبلیشون برگردن این ویروسم مهمون ماست به زودی میره فقط رعایت کنید هممون مسعول جونه دیگرانیم از این بدتراش (ویروس) بوده و رفته این انگشت کوچیکه اونا هم نمیشه بیماری هایی بوده 70 % به بالا کشنده بوده جای اینکه چشممونو بدوزیم به واکسن هی بگن یه ساله بعد دو ساله بعد 1 دقیقه به درگاه خدا دعا کنیم انشا الله همه چی درست میشه
  • احمد IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    4 1
    دیگه خلاصیم حالا که محرم شد
  • لیلا IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    9 0
    این وضعیت زرد و سفید وقرمز بازی چیه مگه وضع سفید هم داریم که وضع زرد رو گذاشتین بچه ها برن مدرسه جون بچه ها مهم تر نیست هر بچه ای که بره مدرسهخدا نکرده بگیره یک خانواده رو میتونه الوده کنه اینهمه به فکر نسل اینده ی مملکت هستید چرا اولیا رو بیشتر از اینا دچار استرس و ناراحتی میکنید تو مقطع ابتدایی که نمره ای نیست چه لزومی داره بچه ی که نمیتونه رعایت کنه بره مدرسه
  • علي IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 0
    خداانقدررحیم هست که بدبرای بنده اش نمخواد..خواهش میکنم بادین وعقیده واردبحث نشویدکه خدامثل مانیست رحمت‌ اوبیشترازاین حرف هاست