پذیرش دانشجوی دکتری در ۴۸ رشته دانشگاه پیام نور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی مقطع دکتری "Ph.D" (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ برای داوطلبان مجاز امروز ۵ شهریور ماه به پایان می‌رسد، گفت: پیام نور در ۴۸ رشته دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، امیر حسین بهروز افزود: دانشگاه پیام نور در ۴۸ رشته در گروه‌های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی، هنر و زبان‌های خارجی دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: این دانشگاه در حال حاضر ۱۸۰۰ نفر ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری دارد و داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت کد رشته محل‌های دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است.

داوطلبان می‌توانند با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای داوطلب (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) کارنامه نتایج اولیه خود را مشاهده کنند. دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش از روز یکشنبه ۲ شهریور در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار گرفته است.

پس از انتخاب رشته اسامی معرفی‌شدگان دارای حد نصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه سوم شهریورماه ۹۹ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه پیام نور می‌توانند برای پرداخت شهریه خود علاوه بر وام صندوق رفاه وزارت علوم، از تسهیلات وام قرض الحسنه این دانشگاه تا سقف ۲۰ میلیون تومان با کارمزد یک و چهار دهم درصد استفاده کنند.

کد خبر 441058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.