ادامه فاز نخست رینگ چهارم تا اوایل سال آینده اجرایی می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه از کیلومتر صفر تا ۶۰۰ حلقه حفاظتی امسال اجرایی می‌شود، گفت: در صورت اتمام آزادسازی، عملیات اجرایی از اواخر امسال یا اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر امروز _چهارشنبه پنجم مردادماه ۹۹_ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر با بیان اینکه پروژه حلقه حفاظتی دومین پروژه شاخص شهر پس از خط دوم قطار شهری است، اظهار کرد: علی‌رغم تمام مشکلات به لحاظ شیوع ویروس کرونا و ثابت نبودن قیمت مصالح مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها، مدیریت شهری تلاش کرده که پروژه‌ها در شهر پیشرفت اجرایی خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: نخستین اولویت شهرداری اجرای حلقه حفاظتی از کیلومتر صفر تا ۹ است که خوشبختانه از کیلومتر هفت تا ۹ با احداث تقاطع آفتاب به اتمام رسید و بخش‌هایی از آن در حال بهره‌برداری است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی سه کیلومتر حلقه حفاظتی شهر از کیلومتر صفر تا کیلومتر هفت _حدفاصل تقاطع سردار شهید سلیمانی تا تقاطع آفتاب_ آغاز شده و تاکنون چهار درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: سه کیلومتر حلقه حفاظتی با عرض ۷۶ متر شامل باندهای تندرو و کندرو است که هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای آن در نظر گرفته شده، البته هزینه آزادسازی را شامل نمی‌شود.

مظفر با بیان اینکه از کیلومتر صفر تا ۶۰۰ حلقه حفاظتی امسال اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت اتمام آزادسازی، عملیات اجرایی کیلومتر ۶۰۰ از اواخر امسال یا اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: پروژه حلقه حفاظتی یک پروژه شاخص در مقیاس استانی است زیرا دور تا دور شهر اصفهان و پنج شهر اطراف را در بر می‌گیرد.

وی افزود: طول مسیر پروژه حلقه حفاظتی شهر ۷۸ کیلومتر با عرض مناسب است به طوری که چهار لاین مسیر رفت، چهار لاین برگشت در تندرو و دو مسیر کندرو برای آن در نظر گرفته شده است.

مظفر تصریح کرد: بودجه در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه حلقه حفاظتی شهر در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان بود که امسال با افزایش دو برابری به رقم ۲۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 441051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.