پیشنهاد داشتم، اما سپاهان را ترجیح دادم

مدافع سپاهان گفت: پیشنهادات متعددی داشتم اما از بودن در تیم سپاهان احساس خوبی دارم و خوشحالم که یک سال دیگر در آن هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گئورگی گولسیانی مدافع تیم سپاهان در رابطه با وضعیت فعلی خود گفت: در حال حاضر هر روز با پورقاز تمرین می‌کنم و تلاش می‌کنم تا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده باشم،

وی افزود: بازی سختی در رقابت‌های آسیایی در پیش داریم و باید برای این دیدار تمام توان خود را به کار بگیریم.

گولسیانی در رابطه با تمدید قرارداد و ماندن در جمع طلایی پوشان اظهار کرد: اگرچه پیشنهادات متعددی داشتم اما خوشحالم که توانستم برای یک سال دیگر قرارداد خودم را با سپاهان تمدید کنم چرا که از بودن در این تیم احساس خوبی دارم.

مدافع گرجی سپاهان با اظهار ناامیدی به دلیل عدم موفقیت تیمش برای کسب سهمیه آسیایی گفت: همه چیز در این رابطه مشخص است. شروع بسیار خوبی داشتیم ولی اشتباهاتی که مرتکب شدیم باعث شد تا به مرور آن را از دست بدهیم.

وی که فصل گذشته بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، حالا شرایط فیزیکی خوبی دارد و مصدومیتش به کلی برطرف شده است، گفت: در حال پشت سر گذاشتن مراحل پایانی درمان خود هستم و می‌خواهم با انرژی زیاد و آمادگی بالا به میادین بازگردم.

گولسیانی در پاسخ به سوالی درباره مدیریت جدید سپاهان خاطرنشان کرد: نمی‌توانم نظر خاصی بدهم چون شناخت کافی از مدیریت جدید تیم ندارم اما مسئله این است که همیشه انتظارات از سپاهان بالاست و به عنوان یک باشگاه تاریخی در ایران، برای برآورده کردن انتظارات تلاش می‌کنیم.

کد خبر 441038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.