مشکلات حقوقی خانه کودک در منطقه دو بررسی می‌شود

شهردار اصفهان گفت: باتوجه به اینکه احداث خانه کودک در منطقه دو با مشکلات حقوقی رو به رو شده باید هرچه سریع‌تر برای رفع آن اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی امروز _چهارشنبه پنجم مردادماه ۹۹_ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر با اشاره به مشکلات حقوقی پروژه خانه کودک در حاشیه پارک قلمستان اظهار کرد: احداث این پروژه با مشکلات حقوقی رو به رو شده از این رو اجرای خانه کودک در مجاورت بزرگراه ذوب آهن باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل حقوقی زمین خانه کودک مقرر شد طرح پروژه متناسب با بخشی از زمین که مشکل حقوقی ندارد، تطبیق داده شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز، بررسی زمینی در مجاورت بزرگراه ذوب آهن متعلق به ستاد بحران در دستور کار قرار گرفت تا در صورت امکان پروژه خانه کودک در این محل اجرایی شود.

وی افزود: در ارتباط با ورودی بزرگراه ذوب آهن بعد از زندان مرکزی اصفهان مذاکراتی صورت گرفته بود که در این محل زیرگذر احداث شود که در این راستا مقرر شد در کمیسیون بررسی طرح‌ها احداث تقاطع به صورت زیرگذر یا روگذر بررسی و تا جلسه آینده نتیجه قطعی اعلام شود.

نوروزی با بیان اینکه تا ۱۵ روز آینده باید نتایج بررسی موضوعات مطرح شده اعلام شود، خاطرنشان کرد: چنانچه بررسی‌ها نتایج خوبی به همراه داشته باشد امسال در منطقه ۱۳ شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

کد خبر 441037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.