تراکتور باید روند تاکتیکی خود را تغییر دهد

یک کارشناس فوتبال گفت: تراکتور باید در روند تاکتیکی خود تجدید نظر کند، اگر بازی های این تیم را نگاه کنیم متوجه می شویم از هیچ بازی به راحتی بیرون نیامده است. باید به این باور برسند که در بازی های داخل خانه تیم برتر باشند.

فرشید طالبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با صعود تیم فوتبال تراکتور به فینال مسابقات جام حذفی، اظهار کرد: نفت مسجد سلیمان یکی از تیم‌های فوق‌العاده و خوب لیگ بود که به هیچ تیمی باج نداد، تفکر تیمی خوبی داشتند و در بازی مقابل تراکتور نشان دادند جایگاهی که در لیگ به دست آوردند حق بود.

وی ادامه داد: تراکتور از امتیاز میزبانی برخوردار بود، تا قبل از اینکه به گل برسد بازی خوبی کرد ولی بعد از گل عقب نشینی کرد و بیشتر میدان در اختیار نفت مسجد سلیمان بود که اگر این تیم در بخش حمله قوی بود می‌توانست خطرناک باشد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه ضعف تاکتیکی تراکتور از بین نرفته است، تصریح کرد: این تیم در بخش هجومی نتوانسته به یک باور تاکتیکی برسد و بیشتر گل‌ها روی خلاقیت فردی بازیکنان به ثمر می‌رسد. تراکتور بعد از سال‌ها توانست به فینال برسد که به باشگاه و هواداران این تیم تبریک می‌گویم.

طالبی در خصوص بازی فینال، خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس دو تیم خوب هستند و با نتایجی که در لیگ به دست آوردند روحیه خوبی دارند، تراکتور اگر بخواهد قهرمان شود نباید برایش تفاوت داشته باشد که مقابل چه تیمی قرار می‌گیرد. کادر و بازیکنان این تیم به مالک و هواداران باشگاه یک قهرمانی بدهکار هستند.

وی افزود: تراکتور باید در روند تاکتیکی خود تجدید نظر کند، اگر بازی‌های این تیم را نگاه کنیم متوجه می‌شویم از هیچ بازی به راحتی بیرون نیامده است. باید به این باور برسند که در بازی‌های داخل خانه تیم برتر باشند.

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه تراکتور در بازی‌های خارج از خانه شرایط خوبی ندارد، گفت: آمار را نگاه کردم این تیم تنها یک بازی از هشت بازی خارج از خانه خود را پیروز شده است. تراکتور به یک تیم فنی نیاز دارد، از زنوزی خواهش می‌کنم یک یا دو مدیر اجرایی که در اروپا فعالیت دارند را در باشگاه به خدمت بگیرند تا با کمک یکدیگر به یک ساختار حرفه‌ای برسند.

طالبی اضافه کرد: برای حرفه‌ای سازی باشگاه هزینه زیادی می‌شود این مالک بسیار پر قدرت تلاش می‌کند با این کار می‌توانند پیشرفت کنند، باید از فکر نتیجه گرایی در لحظه بیرون بیایند و آینده‌نگری درست داشته باشند.

وی در آخر گفت: امیدوارم دل هواداران تراکتور همیشه شاد باشد، زمانی که آنها را در استادیوم ندیدم انگار نصف روح فوتبال نبود که امیدوارم اتفاقات خوشایندی رخ دهد و مردم بتوانند به ورزشگاه بیایند زیرا تنها دلخوشی مردم در این ایام به همین چیزهای زودگذر است.

کد خبر 441023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.