قبوض عوارض شهرداری تالش شناسه‌دار می‌شود

شهردار تالش گفت: قبوض عوارض شهرداری تالش به منظور پرداخت الکترونیکی تا پایان شهریورماه جاری شناسه دار می‌شود.

شهرام غنی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با شناسه دار شدن قبوض شهروندان می‌توانند عوارض خود را از طریق درگاه الکترونیکی شهرداری تالش و یا دستگاه‌های خودپرداز و تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب و دستگاه‌های کارتخوان پرداخت کنند.

وی افزود: برای هر قبض، شناسه قبض و شناسه پرداخت در نظر گرفته شده که پس از پرداخت عوارض با استفاده از شماره پیگیری ارائه شده توسط هر یک از سامانه‌ها، درصورت مغایرت قابل ردیابی خواهد بود.

شهردار تالش عنوان کرد: این اقدام شهرداری در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و دستیابی به شهرداری الکترونیکی انجام شده و با راه‌اندازی آن گام مؤثری برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان برداشته خواهد شد.

وی گفت: خدمات الکترونیکی در شهرداری تالش با هدف کاهش تردد شهروندان در شرایط شیوع بیماری کرونا، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در شهرداری و بانک ارائه می‌شود.

غنی زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه در پنج ماه گذشته شیوع ویروس کرونا شهرداری را به لحاظ مالی دچار بحران کرده است از شهروندان انتظار داریم با مراجعه به شهرداری و پرداخت به موقع عوارض، آن را در ارائه خدمات مناسب و مطلوب به شهروندان یاری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد. مرکز آن شهر هشتپر و در حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 440998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.