روزنامه‌های ورزشی ۵ شهریور؛ دربی چهار انشگتی‌ها

پرسپولیس و استقلال در حالی امشب در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند که کری‌خوانی با عدد "چهار" بین هواداران دو تیم به حداکثر رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه پنجم شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "سلام تراکتور به آسیا" به پروزی خفیف و تک گله شاگردان ساکت الهامی در مصاف با نفت مسجد سلیمان پرداخت، مصافی که تراکتور را به فینال جام حذفی رساند و از سمت دیگر با توجه به قهرمانی قطعی یکی از تیم‌های بالانشین جدول سهمیه این تیم قطعی شد.

"گل" با عنوان"ساکت آمد، گزینه پرسپولیس هایجک شد" به تغییرات مدیریتی در باشگاه سپاهان و بازگشت محمدرضا ساکت پرداخت، این در حالی است که ساعاتی قبل از رسمی شدن مدیرعاملی ساکت در سپاهان دانیال اسماعیلی فر که در آستانه قرارداد با پرسپولیس بود به سپاهان پیوست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پوکر پرسپولیس ضامن پیروزی در دربی نیست" به اظهارات برانکو ایوانکوویچ پرداخت، کسی که بارها در رقابت‌های دربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته‌است و حالا این رقابت را برای دو تیم به یک دو ۱۰۰ متر تشبیه کرده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "مچ اندازی سرخابی در دومین دربی بدون تماشاگر" به مصاف حساس پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیم نهایی جام حذفی پرداخت، رقابتی که هر دو تیم برای بردن آن انگیزه‌های خاص خود را دارند.

"ایران ورزشی" با عنوان"متفاوت‌ترین دربی" به شهرآورد امشب تهران پرداخت، رقابتی که امشب مثل هیچکدام از بازی‌های اخیر دو تیم نیست و بازی باید برنده داشته باشد و در آن انگیزه هر دو تیم چیزی بیشتر از فنیالیست شدن در جام حذفی است.

"شوت" با عنوان "پیشنهاد نجومی سپاهانبه گل محمدی" مدعی شد سپاهان و مدیران این تیم برای هدایت این باشگاه در فصل آینده یک پیشنهاد نجومی را برای گل محمدی آماده کرده‌اند موضوعی که البته از سوی خود گل محمدی و مدیران سپاهان تکذیب شد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"وارثان حماسه شهریور" به رقابت حساس و نفس‌گیر پرسپولیس و استقلال در جام حذفی پرداخت، رقابتی که سرمربیان جوان هر دو تیم در آن به دنبال اثبات قدرت خود بر روی نیمکت‌ها هستند.

"صدای سپاهان" با عنوان "سبزه به ناز می‌آید، محرم راز می‌آید" به بازگشت محمدرضا ساکت به مدیرعاملی سپاهان پرداخت، اتفاقی که بعد از منتفی شدن حضور آذری در سپاهان رسمی شد تا سپاهانی‌ها این بار بدون قلعه نویی و با یک تیم مدیریتی سابقه دار به فکر احیای قدرت خود باشند.

کد خبر 440986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.