مردم مسجد سلیمان به عشق تیم شهر خود زندگی می کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امیدوارم مسئولین رده بالای استان فکری به حال تیم بکنند زیرا مسجد سلیمان به غیر از این تیم چیزی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتور، اظهار کرد: با توجه به اینکه چند روز تمرین نداشتیم، نتوانستیم تاکتیک‌ها را اجرا کنیم و در ۳۰ دقیقه نخست عملکرد خوبی نداشتیم. در پایان نیمه اول بهتر شدیم و نیمه دوم را خوب شروع کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان باتجربه تراکتور از اشتباه ما استفاده کردند و به گل رسیدند. بعد از دریافت گل به تیم تراکتور فشار وارد کردیم که بازی زیبا شد و می‌گویم‌توانستیم به گل برسیم‌. تراکتور در ضد حمله موقعیت به دست آورد که می‌گویم‌توانست به گل بیشتر برسد، صعود را به آنها تبریک می‌گویم امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه بعد آخرین بازی من در نفت مسجد سلیمان بود، تصریح کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم، بعد از اینکه ماندمان در لیگ قطعی شد جوانمردانه و با تمام وجود بازی کردند. امیدوارم مسئولین رده بالای استان فکری به حال این تیم بکنند زیرا مسجد سلیمان به غیر از این تیم چیزی ندارد و مردم به عشق آن زندگی می‌کنند. امیدوارم من را حلال کنند، آرزوی موفقیت برای نفت مسجد سلیمان دارم.

کد خبر 440978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.