۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
مشخصات گوشی هواوی Y9a چیست؟

تصاویری از بنر تبلیغاتی گوشی هوشمند هواوی Y9a منتشر شده است که نشان می‌دهد یک دوربین چهار گانه به شکل دایره در پشت گوشی تعبیه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در هفته گذشته تصاویری از گوشی هواوی Enjoy 20 Plus منتشر شد که مشخص کرد این گوشی دارای دوربین کشویی است و صفحه نمایش آن هیچ بریدگی برای میزبانی از دوربین سلفی ندارد. ماژول دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی این محصول تعبیه شده است. در حال حاضر تصاویری از گوشی هواوی Y9a منتشر شده که نشان می‌دهد مانند گوشی Enjoy 20 Plus دارای دوربین سلفی کشویی است و بریدگی خاصی روی نمایشگر آن وجود ندارد.

دوربین چهارگانه و فلش این گوشی نیز به صورت دایره‌ای شکل در قسمت پشت Y9a قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که گوشی Y9a دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی دیگر برای سنجش میزان عمق تصاویر باشد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، گوشی هواوی Y9a دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۷۰ واتی نیز بهره می‌برد؛ البته اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری این محصول منتشر نشده است. علاوه بر این گوشی Y9a به فناوری حسگر اثر انگشت نیز مجهز است که در لبه‌های کناری گوشی قرار گرفته است. این گوشی در دو رنگ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 440972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.