۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
فروشگاه شناور اپل با طراحی جدید

نخستین فروشگاه شناور اپل با نام "Apple Marina Bay Sands"به زودی در سنگاپور بازگشایی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فروشگاه‌های اپل تقریباً دارای یک طراحی مشابه هستند، اما سومین فروشگاه حضوری اپل در سنگاپور دارای یک طراحی منحصر بفرد است. این فروشگاه که درون یک کره در تفریحگاه Marina Bay Sands قرار گرفته روی آب شناور است. این مکان که از سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ به عنوان یک مرکز کلوپ شبانه به نام Avalon مورد استفاده قرار گرفته، به زودی به محلی برای فروش محصولات اپل تبدیل خواهد شد.

شرکت اپل در وبسایت خود اعلام کرده است که فروشگاه جدید به مرکزی برای بروز خلاقیت، اکتشافات، برقراری ارتباط و ایجاد چیزهای جدید تبدیل می‌شود. اولین فروشگاه حضوری اپل در سنگاپور که نزدیک مرکز خرید بزرگ Knightsbridge قرار دارد در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد. دومین فروشگاه حضوری اپل نیز در ماه جولای سال ۲۰۱۹ در فرودگاه Jewel Changi احداث شد.

شرکت اپل Avalon را به شکل یک کره طراحی کرده و آن را با شیشه پوشانده است. شیشه مورد استفاده در بخش بیرونی این سازه آسمان سنگاپور و حرکت آب‌های مواج را منعکس می‌کند که زیبایی آن را دو چندان کرده است. درخشش این فروشگاه شناور در طول شب، افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. در طول روز نیز این فروشگاه شبیه یک سفینه فضایی یا صحنه تئاتر عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

یک پنجره دایره‌ای شکل در سقف این ساختمان تعبیه شده است که باعث می‌شود نور خورشید به داخل آن راه پیدا کند. در پیرامون فروشگاه نیز پیاده‌روهای چوبی و تونل‌های زیرآب واقع شده است که افراد می‌توانند با عبور از آن‌ها به ساحل و مراکز خرید اطراف دسترسی داشته باشند. با وجود اینکه شیوع ویروس کووید -۱۹ در سراسر جهان باعث تعطیل شدن فروشگاه‌های زیادی شد، شرکت اپل با ارزش بازار دو تریلیون دلار قصد دارد فروشگاه جدیدی در سنگاپور افتتاح کند که دارای طراحی بسیار متفاوت است و به احتمال بسیار زیاد افراد زیادی از آن استقبال می‌کنند.

شرکت اپل اعلام کرده است که به منظور حفظ سلامت بازدیدکنندگان و پیشگیری از انتقال بیماری در فروشگاه، قوانینی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی را وضع کرده است و در هر زمان افراد محدودی می‌توانند در این فروشگاه حضور داشته باشند.

کد خبر 440971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.