تراکتور یک - نفت مسجد سلیمان صفر/ تراکتور نخستین فینالیست جام حذفی

تیم فوتبال تراکتور موفق شد با شکست نفت مسجد سلیمان به فینال رقابت های جام حذفی راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار، امروز سه شنبه - ۴شهریورماه- تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

مرحله نیمه نهایی جام حذفی

دیدار تیم‌های تراکتور سازی و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

تماشاگر: بدون حضور تماشاگر

تراکتور: محمد رضا اخباری، محمدرضا خانزاده ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، رضا اسدی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و مهدی تیکدری نژاد.
سرمربی: ساکت الهامی.

نفت مسجد سلیمان: حبیب فر عباسی، حامد نور محمدی، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، میثم نقی زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری، امید سینگ، پیام ملکیان، آرمان قاسمی و میرهادی میر جوان.
سرمربی: مهدی تارتار

داور: بیژن حیدری

کمک داوران: محمدرضا منصوری و آرمان اسعدی.

ناظر: فریدون اصفهانیان.

گل‌ها:
تراکتور: سعید مهری (دقیقه ۴۶)


کارت زرد:
تراکتور: مهدی تیکدری (دقیقه ۱۳)، ساکت الهامی سرمربی (دقیقه ۴۰)

نفت مسجد سلیمان: علی علیزاده (دقیقه ۱۳)، مجید عیدی (دقیقه


کارت قرمز:
رضا اسدی (دقیقه ۷۴)

شرح بازی:
قرار بود کوپال ناظمی این دیدار را قضاوت کند که به علت آسیب دیدگی بیژن حیدری جایگزین او شد. رشید مظاهری هم که تا به اینجای کار درون دروازه تراکتور قرار داشت در بازی نیمه نهایی با نفت مسجد سلیمان درون گل و لیست ۱۸ نفره قرار نگرفت. انگیزه تراکتور برای پیروزی در این دیدار بیشتر است و از دقیقه ۱۵ نفت مسجد سلیمان را با حملات متعدد تحت فشار قرار داده. نفت مسجد سلیمان هم صاحب موقعیت شد که اخباری مانند فر عباسی اجازه نداد دروازه تیمش باز شود. تراکتور در ضربات کرنر و ارسالی خطرناک ظاهر شده، داور سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در دقایق آخر تراکتور با دست رضا اسدی به گل رسید و قبول نشد که نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم طی یک حمله سعید مهری صاحب توپ شد که با یک شوت زیبا گل اول بازی و تراکتور را به ثمر رساند. دقیقه ۷۴ رضا اسدی به علت اینکه دوباره با دست به سمت توپ رفت کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد. در ادامه بازی به غیر از تک موقعیت‌ها صحنه‌ای خطر ناک وجود نداشت. داور برای نیمه دوم شش دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که بازیکن نفت مسجد سلیمان در موقعیت گل قرار گرفت ولی با بی دقتی بیرون رفت که آن طرف زمین چنین توپی هم برای تراکتور از دست رفت. در نهایت تراکتور، نفت مسجد سلیمان را با یک گل پشت سر گذاشت و توانست به فینال صعود کند.

دقایق حساس:
دقیقه ۱۱: بازیکنان تراکتور به عمق دفاع نفت مسجد سلیمان نفوذ می‌کنند، اما بازیکنی نیست که از موقعیت استفاده کند.
دقیقه ۱۴: ضربه سر رضا اسدی را دروازبان نفت مسجد سلیمان از زیر تیرک دروازه به بیرون کشید.
دقیقه ۱۵: ایمان سلیمی روی ارسال حاج صفی صاحب توپ شد که بازهم با درخشش حبیب فر عباسی همراه است.
دقیقه ۲۴: میرجوان ضربه‌ای خطرناک به سمت دروازه تراکتور زد که این بار اخباری با پا توپ را به کرنر فرستاد و دروازه تیم خود را نجات داد.
دقیقه ۳۳: اشکان دژاگه بایک پاس رو به عقب توپ را در شش قدم برای حاج صفی فرستاد اما این بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
دقیقه ۴۸: رضا اسدی روی توپ ارسالی توپ را با دست وارد دروازه کرد که گل مورد قبول نبود.
دقیقه ۶۰: شوت اشکان دژاگه با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۹۳: بازیکن نفت مسجد سلیمان موقعیت قطعی گل را به بیرون زد.
شرح گل:
دقیقه ۴۶: سعید مهری روی پاس اشکان دژاگه از بیرون محوطه جریمه شوتی بادقت به سمت دروازه نفت مسجد سلیمان زد که وارد دروازه شد.

کد خبر 440969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.