شهرداری برای جلب رضایت مردم نیاز به همکاری یاوران شورا دارد

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: شهرداری در راستای رسیدن به اهداف بلندمدت خود و جلب رضایت شهروندان نیاز به همکاری و همفکری یاوران شورا به عنوان نمایندگان قانونی مردم در محلات دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا اصغر سروی با اشاره به نشست مشترک یاوران شورای اسلامی محلات منطقه چهار شهرداری برگزار شد، عنوان کرد: نشست همدلی و آشنایی دکتر دودمان عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر در منطقه چهار با یاوران شورا محلات این منطقه از شهرداری و دیگر مسؤلین منطقه و همچنین دبیر اجرایی کمیته مرکزی یاوران شورای شهر شیراز برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات محلات در اولویت امور قرار خواهد داشت، گفت: از یاوران شورا به عنوان معتمدین مردم و بازوی توانمند شهرداری در سطح محدوده منطقه چهار در محلات درخواست دارم تا همواره مشکلات مردم را انتقال داده و با جدیت پیگیر حل آنها باشند.

شهردار منطقه چهار شیراز ضمن اشاره به وسعت بسیار زیاد منطقه چهار و دارا بودن ۲۱ محله امید است با همکاری و همفکری شهروندان و یاوران شورا به عنوان نمایندگان مردم، گفت: با توجه به محلات که نقش ارزشمندی را ایفا می‌کنند انشاالله بتوانیم در جهت نیل به اهداف قدم برداشته و نیازهای محلات را برطرف سازیم.

سروی در ادامه به بازدید از محلات منطقه به صورت مستمر با حضور یاوران شورای محلات اشاره کرد و گفت: این بازدیدها به صورت هفتگی و مستمر، محله به محله در منطقه چهار انجام خواهد شد تا بتوانیم مشکلات و مسائل مربوط به محلات را از این روش شناسایی و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اثربخش با اولویت بندی در رفع آنها تلاش کنیم.

وی افزود: یاوران محلات با همکاری خود به نوعی شهرداری را در حل مشکلات مردم یاری رسانده، و ما بتوانیم با این تعامل در کنار عزیزان به منظور شکوفایی و پیشرفت شهر قدم‌های مؤثری برداریم
به گزارش خبرنگار ایمنا در پایان این نشست دکتر دودمان با اشاره به همکاری و همراهی هر چه بیشتر یاوران شورا محلات با شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز و همچنین بر لزوم پیگیری مطالبات مردمی تاکید کرد و گفت: بنده وظیفه خود می‌دانم به جد پیگیر این مطالبات، تا حصول نتیجه باشم

کد خبر 440947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.