قانون مضحک رسماً تصویب شد

پانصد و سی و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قانون مضحک رسماً تصویب شد" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به تصویب قانون ممنوعیت ورود مربیان و بازیکنان خارجی به ایران دارد. مسئولان وزارت ورزش از قانونی جدید حرف می‌زدند که به واسطه آن، جذب بازیکن و مربی خارجی ممنوع شده است. اولین بار این قانون را با توجه به بدحسابی‌های مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای این دو تیم اعمال شد و در ادامه اما هیئت رئیسه سازمان لیگ برای ایجاد عدالت تصمیم به اجرایی کردن این قانونی برای تمامی تیم‌های حاضر در فوتبال ایران کرد. حتی باشگاه‌های خوش حسابی نظیر سپاهان، فولاد و ذوب آهن باید تابع این قانون باشند که البته بعید است دوام چندانی داشته باشد.

"فولاد خوزستان و آذری با هم ادامه می‌دهند" تیتر دیگری از این روزنامه است که اختصاص به اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان دارد. در این اطلاعیه امده است طی نشستی که عصر دیروز (دوشنبه) میان علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و سعید آذری مدیرعامل این باشگاه در اهواز برگزار شد، تصمیم بر این گرفته شد که آذری یک فصل دیگر نیز مدیریت باشگاه خوزستان را عهده‌دار باشد. آذری پیش از این به باشگاه فولاد خوزستان برنامه‌ای سه ساله را ارائه کرده بود و حالا با توجه به تعهدش به این باشگاه، و البته تأکید علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد انتقالش به سپاهان منتفی و به کارش در اهواز ادامه خواهد داد.

"تارتار پس از مسابقات حذفی می‌آید" عنوان پایانی این رسانه است که اشاره به انتخاب تارتار به عنوان سرمربی ذوب آهن دارد. تارتار سرمربی کنونی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قرار است هدایت تیم ذوب‌آهن اصفهان را برعهده بگیرد. شنیده می‌شود مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در مذاکره با مهدی تارتار به توافقات خوبی از جمله مسائل مالی رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او سرمربی بعدی ذوب‌آهن خواهد بود. وی پس از پایان مسابقات جام حذفی و مشخصاً بازی‌های نفت مسجدسلیمان در این رقابت‌ها، رسماً به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن معرفی خواهد شد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 440924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.