راه‌اندازی سامانه الکترونیکی پرداخت کرایه تاکسی در خلخال

سرپرست شهرداری خلخال از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی پرداخت کرایه در ناوگان تاکسیرانی این شهر خبر داد و گفت: این اقدام با هدف پیشگیری از شیوع بیمای کرونا از طریق دست به دست شدن پول نقد انجام شده است.

به گزارش ایمنا، فرهاد خوگر اظهار کرد: شهرداری خلخال اقدام به خرید دستگاه پوز و تجهیز تاکسی‌های زرد به این امکانات کرده و هم‌اکنون ۴۰ دستگاه تاکسی شهری مجهز به این دستگاه‌ها شده و بزودی تمام ناوگان به آن تجهیز خواهند شد.

وی اضافه کرد: مدیریت بی‌پول در دستور کار شهرداری قرار گرفته و در این راستا علاوه بر راه‌اندازی کارگاه تولید قطعات بتنی پیش‌ساخته و حذف خرید آنها، امسال به جای استفاده از پیمانکاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمران شهری از امکانات و ماشین‌آلات موجود و همچنین بکارگیری نیروی انسانی خود اقدام به اجرای ده‌ها طرح و پروژه عمران شهری کرده است.

سرپرست شهرداری خلخال از وجود مشکلات مالی در شهرداری خلخال خبر داد و افزود: تاکنون هیچ اعتبار و کمکی برای جبران خسارت ناشی از بارش برف سنگین زمستان سال گذشته به شهرداری این شهر تخصیص نیافته و شهرداری از لحاظ پرداخت حق‌الزحمه بخش خصوصی برای برف‌روبی و پاکسازی معابر با مشکل مواجه است.

خوگر گفت: در جریان بارش سنگین برف بهمن ماه پارسال معابر، کوچه‌ها، خیابان‌ها و مبلمان شهری خلخال بیشترین آسیب را دیده و شهرداری دچار خسارت سنگین مالی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون کمک‌های وعده داده شده به شهرداری خلخال اختصاص نیافته است، اظهار کرد: در این بحران علاوه بر هزینه کرد ۱۷ میلیارد ریال جهت کرایه ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری نیز دچار آسیب شده و خسارت دیدند که برای تعمیر و نگهداری آنها مبالغ قابل توجهی نیاز است.

منبع: ایرنا

کد خبر 440902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.